Biceps antrenmanı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve SolomonKane tarafından 16 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. SolomonKane
    Offline

    SolomonKane Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar,
    Siteye yeni üye oldum. Konuya hakim kişiler olduğunu düşünüyorum vbe fikrinizi almak isterim.

    4 aydır salona gidiyorum ve gelişmelerden de gayet memnunum bicep antrenmanım dışında. Ölçümümde 33 cm çıktı. Ancak uyguladığım antrenmanın ne kadar etkili olduğu konusnda şüpheliyim. Yaptığım hareketler şöyle;

    Tam isimlerini aklımda tutamıyorum o yüzden hatam varsa affola.
    - Barbell Curl
    - Dumbbell Curl
    - Arm curl scott z bar
    - Cable Cross
    Son 1 aydır bu progrmaı uyguluyorum ancak bir sonuç elde edemedim. Ağırlık ile ilgili bir problemden kaynaklı yoksa program mı uygun değil bilemedim. Fikrinizi ve tavsiyelerinizi belirtirseniz çok sevinirim.
     
  2. yedek ramos
    Offline

    yedek ramos Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    programda herhangi bir sorun yok hareketleri nizami yaptığından emin ol ve beslenmeni gözden geçir derim.
     
  3. theRacist
    Offline

    theRacist Üye

    Katılım:
    27 Mart 2014
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    vücut ölçülerini de bi yazabilirsen daha iyi olur, ama kol 33 cm dediğinden anlıyorum ki zayıf yapılısın,
    3 harekete düşürüp, tekrarı azaltıp ağırlığı arttırman daha faydalı olur gibime geliyo ama sen birde vücut ölçülerini yaz
     
  4. SolomonKane
    Offline

    SolomonKane Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Boyun 1,83 ve 77 kiloyum. Ön kol için süperset yap diyorlar.

    @yedek ramos Salondaki hoca arkadaşım ona da söyledim bu durumu. Her hareketi doğru yapana kadar yanımda dururdu yani hareketleri nizami yapıyorum. Beslenmem de oldukça sağla kısa sürede vücudum oldukça hacim kazandı ancak ön kollar çok az gelişti işte.

    Ayrıca geçen hafta kolları şokladık arkadaşla. Sevens vs hareketlerle. O zaman ilk defa pazularım ağrımıştı iki gün boyunca. Süpersete o yüzden sıcak bakıyorum biraz.
     

Sayfayı Paylaş