Beslenmem Ne Kadar Doğru ? Hatalarım Varsa Yazabilir Misiniz ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve YörükTürkmen tarafından 14 Şubat 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. YörükTürkmen
    Offline

    YörükTürkmen Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kara Harp Okulu Düşünüyor
    Yer:
    Bursa, Turkey
    1 günlük beslenme programımı yazıyorum sizlere..
    Sabah Kahvaltısı 6-6.30 civarı 4 Yumurta Akı 2 Tam Yumurta, Peynir, 500 Ml Köy Sütü, Su
    Ara Öğün genellikle okuldayım akşam 6-8 sularına kadar okula alıyorum 2 öğünümü 2 Tabak Pilav ve 200 Gram Tavuk Göğüsü 2 öğün olarak 1-1 bölüyorum
    Antrenman genellikle yine akşam 8'de oluyor gitmeden önce Karbonhidrat alıyorum su ile ve antrenmana gidiyorum 10'da geliyorum
    sonra 1 adet muz ve karbonhidrat tozumu içiyorum aradan 1 saat veya 1.30 saat sonra yine 2 tabak pilav ve 200 gram tavuk
    okul olduğu için bir kere de fazla yemek zorunda kalıyorum yatarkende 500 Ml köy sütü içiyorum

    (4 tabak pilav 1 tencere pilava denk geliyor 2 bardaklık ve 400 gram tavuk göğsü günlük toplam)

    Yaşım 17 Kilo 73 Boy 1.78 ve ben hacim + güç istiyorum yanında size birde programımı yazıyım onuda bilin eksik birşey kalmasın
    Pazartesi- Göğüs Bench Press 10-10-10-10
    Üst Göğüs Press 10-10-10-10
    Dumbell Yatarak Yana Açış 12-12-12-10
    Dumbell Üst Göğüs Yatarak Yana Açış 12-12-10-10
    Kelebek 15-12

    Çarşamba Bacak Ön Bacak 20-18-15
    Squat 12-10-10-8
    Lanch 12-10-10-10
    Arka Bacak 12-12-10-10
    Deadlift 12-12-10-10
    Kalf 15-12-12-10

    Perşembe Ön Kol-Arka Kol-Bilek
    Z Bar Ayakta 12-10-10-8
    Z Bar Yatarak Alna Press 12-10-10-8
    Dumbell Ayakta Arka Kol 12-10-8
    Dumbell Ön Kol 12-10-8
    Kablo Hammer 15-12-12
    V Bar Arka Kol 15-12-12
    Dumbell Bilek Kıvırma 15-15-15
    Düz Bar Bilek Kıvırma 10-10-10

    Cuma Sırt Enseye Çekiş 12-12-10-10
    Barla Row 12-10-10-10
    Enseye Çekişin tam tersi Göğüse Çekiş hareketin adı Barfix olması lazım bilmiyorum ondan böyle yazdım
    Dumbell Row 12-10-10-10
    Kablo Karına Çekiş Oturarak 12-10-10-10
    Barfixin dar tutuş şekli 12-10-10

    Cumartesi Omuz Dumbell Ayakta Çift El Yana Kıvrık Açış 12-10-8
    Dumbell Omuz Press 12-10-10-10
    Makine Omuz Press 12-10-10-10
    Dumbell Arka Omuz 12-10-10-10
    Dumbell Trapez 12-10-10-10
    Barla Trapez 12-10-10-10

    Hocamın verdiği program bu hacim için ama ben sanki çok etki göremedim sizce nasıl ?
     
  2. noahsystem
    Offline

    noahsystem Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2012
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    28
    Beslenmen çok iyi 1 büyük avuc ceviz veya fındık eklemeni tavsiye ederim eğer bunları her gün rahatça yiyebiliyorsan düzenlemeye gerek yok gerisi güzel. Antrenman programına gelince bence fena değil fakat burada önemli olan senin yorumun olacak çünkü mesela sırt günü hayli yoğun bu hareketleri güzelce zorlandığın ağırlıklarla yapabiliyor musun? Örneğin ben o antrenmanı yaptıktan sonra son hareket olan barfiksi kesinlikle yapamazdım gücüm kalmazdı eminim. Eğer bunları çıkartabiliyorsan tek ihtiyacın zaman vakit geçtikçe sonuçlarını göreceksin.
     
    YörükTürkmen ve Oktay Kutlu bunu beğendi.
  3. Oktay Kutlu
    Offline

    Oktay Kutlu Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Son iki harekette baya ama en son harekette baya baya zorlanıyorum bu beslenmeyi hergün yiyorum çok rahat olmuyor ama yiyorum yinede
     
  4. YörükTürkmen
    Offline

    YörükTürkmen Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kara Harp Okulu Düşünüyor
    Yer:
    Bursa, Turkey
    diğer cevabı yazanda benim eski hesapla girmişim
     

Sayfayı Paylaş