Beslenme ve Kuvvet

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Haxcı tarafından 24 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar ben evde kendim ağırlık çalışıyordum.Beslenmem güzeldi fakat az besleniyordum.Yani kas için kilo almak gerekiyor ama ben almıyordum hep aynı kiloydum.Sorum şu:
    1--2 tane vg yapan kişi olsun.2 side aynı antrenmanı ve aynı besinleri yesinler.Sadece biri daha fazla yiyip kilo alıp kas yapabilirken diğeri daha az yiyip hep aynı kilosunda kalsın.Bir süre sonra mesela 4-5 ay gibi bir süre sonra ikisi arasındaki kuvvet artışında ne kadar fark olur ?
    2--Şu an vg yapmıyorum.Ama bir bölgede(bilek) kuvvet artışı istiyorum.O bölgede 5-6 tekrarlık çalışma yapsam zararı olur mu yoksa 12-15 tekrarla başlamak daha mı yararlıdır ?
     
    Son düzenleme: 24 Mart 2016
  2. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar bana da bir yardımcı olursanız sevinirim.:D
     
  3. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenileri:
    491
    Ödül Puanları:
    93
    1- süreye göre değişir. yani 2 side eğer yeni başladıysa çok belirgin fark olmaz ama biraz orta seviyelere kaydıkça bu fark belirginleşir

    2- bilekte kuvvet artışı için tek bilek çalışmak faydalı olmaz. mesela bilek güreşi için istiyosan mecbur tüm vücut çalışmak zorundasın
     
  4. The Wolverine
    Offline

    The Wolverine Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2016
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu kişinin vücut tipine göre değişir ama çok yiyenin daha hacimli kasları olacaktır.
    Ön kol içinse klasik az tekrar çok ağırlık sistemi düzenli bi beslenmeyle etki gösterir.
    Ama şuna dikkat edelim ki doğru beslenme olmazsa gelişim sağlanamaz.
     

Sayfayı Paylaş