Beslenme ve Kardiyo hakkında bilgili biri bakabilirmi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve nizamicedit tarafından 13 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. nizamicedit
    Offline

    nizamicedit Yeni Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar ilk olarak hepinize iyi akşamlar dilerim..
    Uzatmadan hemen konuya geçmek istiyorum
    Yaşım 15
    Kilom 70
    Boyum 1.77

    Benim 3 Tane soru(n)m var.
    İlk olarak yağ yakmak istiyorum ve kardiyo sistemimin yeterli olduğundan açıkçası emin değilim
    Sistemim;
    15 dakika 6.7 km yürüyorum ve bu benim en düşük değerim oluyor yani anlatmak istediğim bunun altına düşmüyorum
    5 Dakika 9 km hafif tempo koşuş yapıyorum
    15 Dakika Speed: 30 U düşürmeyecek şekilde bisiklet sürüyorum
    ve son olarakta 3 dk 15 km depar atıyorum. Ve bunu her gün tekrarlıyorum. Bu sistemle beslenmemi protein ağırlıklı olarak yaparsam kaç kilo verebilirim?

    -----

    İkinci olarak beden ölçülerim. Body e başlamadan önce ve sonraki ölçümlerimi yazıyorum. HENÜZ 1 AY OLDU

    OMUZLARIM 109 Bedenden 1e
    Göğüs Çevrem 91 dan 101 e
    Göbek Çevrem 89 dan 82 e
    Kol Çevrem 29 dan 33 e

    Yükseldi.Bu normalmidir yoksa yaptıklarıma ağırlıkmı vermeliyim.

    --------

    Son olarakta bana yağ yakımını hızlandıracak bir yemek listesi ve fitness programı önerebilirmisiniz.Şimdiden teşekkür ediyorum.


    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 13.10.12 00:10 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12.10.12 23:29 ----------

    OMUZLARIM 109 Bedenden 121e
    e olacak
     
  2. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    İkinci olarak beden ölçülerim. Body e başlamadan önce ve sonraki ölçümlerimi yazıyorum. HENÜZ 1 AY OLDU

    OMUZLARIM 109 Bedenden 1e
    Göğüs Çevrem 91 dan 101 e
    Göbek Çevrem 89 dan 82 e
    Kol Çevrem 29 dan 33 e


    ya ölçüleri yanlıs aldın yada yag mı aldın dıcem ne ama söle dıyım dunyanın suppmentını ıcıp muazzam beslenıp cok agır antrenman yapıyorum benım kolum 1 ayda 4 cm almıyor.belın 7 cm ıncelmesı en az 7 8 kılo vermek demektır. 10 cm göğüs genişlemiş bır sorun var yanı ben senın 1 ayda yaptım dedıklerını genelde 4 5 ayda yapıyorlar. bu sekılde gelıstıysen yasında ufak ısı gucu bırak bb e basla mr olimpiyaya kas
     
    rockybalboa7 bunu beğendi.
  3. nizamicedit
    Offline

    nizamicedit Yeni Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    ne desem bilemedim hocam aranızda inanmayanlar olacaktır elbet ama doğrusu bu, hoca bizzat başladığımda kendisi aldı ölçümleri ve gözümle gördüm ve bu günde 1 ay dolduğu için tekrar ölçtük oda inanamadı zaten evet kilo aldım ama beden olarak düştüm- her hangi bir hap veya takviye falanda almadım fakat günde 2-3 ton balığı konservesi bitirdiğimi bilirim sabahları 5 yumurta beyazı falan
     
  4. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    5yumurta25 gram 3 ton balıgı 90 gram peoteın eder toplam 115 gram ben gunde 260 -270 geam proteın alıyorum dusun sen yalan sölüyorsun demedım eger öle ise ölculerın cıddı anlamda basla olşmpiyaya 14 yasında 1 ayda 4 cm kol şnanılmaz bır genetıktır
     
    rockybalboa7 bunu beğendi.
  5. nizamicedit
    Offline

    nizamicedit Yeni Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    tamam anladım hocam ama ben o televizyonda izlediklerimiz gibi heryerinden kas fışkıran adamlar gibi olmak istemiyorum istediğim sadece bütün yağları eritip eight pack yapmak ben sadece yardımlarınızı istedim görüşlerinizi değil
     
  6. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    televizyonlardaki küçümsediğin adamlar çoğunluğu oluşturan şişman ve zayıf insanlardan çok daha iyi görünüyorlar çünkü ortada emek var istesende onlar kadar olamazsın 1 ayda bu gelişme olmaz insan zaten ilk ayda hareketleri ancak öğreniyor eğer doğru ise arkadaşın dediği gibi mr olympia yarışmasına katıl
     
    mehmetanil bunu beğendi.
  7. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    sen buraya konuyu acmıssın normal ınsanların 3 4 ayda akldıgı hacımı 1 ayda aldıgını ıdda edıyorsun yasın daha 14 kemıklerın gelısme surecınde fotograf koy öncesı sonrası ınanayım bende sana. baslıga ıster yorum yazarım ıster onerı ben sana ıkısınıde söyledım egerkı fotograf koymassan öncesı ve sonrası kanıt ben buna ınanmıcam
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/antrenman-g-nl-m-t60313.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/k-4-ayl-k-supplement-t60368p2.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-g-nl-m-t60293.html

    al ben bu beslenme antrenman ve supplementı kullanıyorum belkı senın uyguladıgın sıstemın 3 4 katı bırsey ona ragmen 1 ayda 4 cm alamadım valla .........
     
  8. nizamicedit
    Offline

    nizamicedit Yeni Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    Hocam ben sizden yardım istedim eleştiri etmenizi değil yalan söylemiyorum herhalde genetiklerimde bu var çok hızlı gelişiyor ama yaşımın küçük olmasından dolayı boyumun gelişmesinde zararlı olacağını düşünüyorum.Sizden istediğim en ağır kardio anternman listesi.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 12:28 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 12:26 ----------

    ya yaşın kaç iddaya girdiğin kişinin yaşına bak ben sadece sizden ağır kardio listesi istedim inan inanma umrumdada değil açıkçası
     

Sayfayı Paylaş