Beslenme ve Antrenman

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Haxcı tarafından 9 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar bir kaç sorum olacaktı.Bu arada ben evde antrenman yapıyorum.Şimdi:

    1.Evde yaptığım için 3 gün antrenman yapıyorum.Ve bir antrenmanda (karın,ön kol,arka kol,bilek) 4 bölge çalıştırıyorum.Bunun zararı var mı ?
    2.Antrenman yaptığım günler protein ihtiyacımı karşılıyorum ama yapmadığım günler yarısını bile zor karşılıyorum.Bunun zararı var mı yoksa protein ihtiyacımı tamamen karşılamam mı lazım ?
    3.Antrenmanlarım ortalama 55 dk sürüyor.Bunun zararı var mı ?
    4.Antrenmanda bir bölgeyi çalıştırırken o bölgeyi tamamen bitiriyorum.Ama öyle bir gün boyunca ağrısını taşımıyorum.Hatta 10 dk sürmüyor.Tekrarları yaparken inliyorum ama bıraktımı ağrısı öyle uzun süreli olmuyor.Bu iyi çalışmadığım manasına mı geliyor ?
     
  2. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Lütfen cevap verin arkadaşlar.
     
  3. karmaskeliadam
    Offline

    karmaskeliadam Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    94
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli/İzmit
    1- 4 bölge çalışarak her bölgeyi maksimum zorlıyabiliceğini sanmıyorum, ilk 2 bölgeyi maksimum zorlasan bile diğer 2 bölgeye enerjin kalmıyıcaktır. Bu şekildede kası maksimum zorlıyamıyıcağın için güzel bir gelişim sağlıyamazsın. Maksimum gelişim için bütün enerjini tek bölgeye vermek bence daha mantıklı.
    2- Protein alımı için antreman yaptığım veya yapmadığım gün diye birşey yoktur, maksimum gelişim için hergün ihtiyacın olduğun kadar proteini vücuda sokmak zorundasın. Ayrıca dinlenme günlerinde kasları iyi beslemek onların daha iyi onarılmasını ve gelişmesini sağlar.
    3- Isınma ve cardio hariç, ağırlık antremanlarında 45dk'yı geçmemen daha iyi olucaktır.
    4- Antreman yaptığın esnada vücudun sıcak olduğu için o acı hemen geçer, bu senin verimli çalışmadığın anlamına gelmez.
     
  4. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Hacı dumbelle sadece ön kol ve bilek çalışıyorum ama.Yani arka kol derken aslında sadece şınav ve Weighted bench yapıyorum.Programım şu:
    Mekik
    Biceps curl 3x10 ( 6 kg ile )
    Hummer curl 2x10 ( 6 kg ile )
    Concentration curl 3x10 ( 6 kg ile )
    Weighted bench 3x12 son sette 6 kg dumbell koyuyom üstüme.
    Şınav:Önce normal şınav 20 tane,2. sette 15 tane elmas şınav,3. sette 15 tane normal şınav yine.
    El yayını 120 kere sıkıyorum.
    Dış bilek 8x3 (7 kg ile)
    İç bilek 12x3 (9 kg ile)

    Hacı bu programda en son yaptığım bilek çalışması olmasına rağmen en uzun süreli ağrıyı(uyuşmayı) onda hissediyorum.Son seti bitirdikten sonra özellikle acıdan kısa süreli bir bağırmam oluyor.
    Bir de ben 3 gün evde antrenman yapıyorum.Yemeğim standart gün boyu 3 yumurta,400-450 gr tavuk göğsü,55-60 gr lor peynir yiyorum.Bunun sakıncası var mı ? Antrenman yapmadğım günler ne yiyebilirim.
     

Sayfayı Paylaş