Beslenme Programım - Yorum ve Önerileriniz

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve AegeanDream tarafından 14 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. AegeanDream
    Offline

    AegeanDream Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Boy : 1.80
    Kilo : 115

    Sabah : Yarım kase yulaf ezmesi + 105 gram light yoğurt

    Ara Öğün : Bir fincan şekersiz nescafe

    Öğlen : Bir kase lor peyniri + yulaf ezmesi karışımı ve 330 ml light ayran

    Ara Öğün : Bir fincan şekersiz yeşil çay

    Akşam : Akşam öğünlerim bazen değişiyor eğer evde sebze yemeği varsa 6-7 kaşık susuz kısmından yerim ayrı olarak tuz koymam evde yemek yoksa 250 gram kadar tavuk göğsünü haşlarım yanınada yağsız tussuz 1 bardak bulgur pilavı yaparım

    Yatmadan Önce : Bir fincan şekersiz yeşil çay

    Haftanın 6 günü spor salonunda cardio çalışıyorum 30 dk bisiklet 30 dk tempolu yürüyüş ve 150 tane mekik çekiyorum 5 dk da twist yapıyorum.


    kendim hazırladığım program görüş ve önerilerinizi bekliyorum

    Saygılar.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Tavsiyem 3 gün cardio ve 2 gün agırlık idmanı yapman , set araları kısa tutulmuş ağırlık idmanları ile bile kilo verilebilir.Asıl nokta ise beslenmen öncelikle karbonhidrat, protein, yağ konularında bilgi edinmelisin. Düzgün beslenerek yavaş yavaş vereceğin kilolar ile sarkma olayın olmayacaktır. Ağırlık idmanları her ne kadar anaerobik olsa da farklı tarz idmanlarla aerobik tarza çevirilebilir.

    Kahvaltı : 2-3 yumurta beyazı, 2-3 kasik yulaf ezmesi, lor peyniri, domates, salatalik

    Ara : kuruyemis 15 tane kadar karisik olabilr, 1 meyve(elma )

    Öğlen(idmandan 2 saat kadar once) : Tavuk eti veya kirmizi eti, 50-100 gr patates, esmer pirinc, salata

    İdman:

    İdman sonrası :Uzum suyu,

    Akşam : Tavuk eti veya kirmizi eti, Az salata (tamamen tuzsuz) dusuk oranda bulgur, esmer pirinc veya patates

    Yatarken : 50-100 gram peynir veya bundan yapilmis ayran

    Genel ilkeler: Her turlu gazli icecek, rafiner edilmis sekerden kaciniyoruz, gunluk su tuketimini 2-2.5 litre yapiyoruz mumkunse daha fazla, gunde 2 kupa kadar yesil say tuketmeye gayret gosteriyoruz. Tuz tuketimini en fazla gunde 1 silme tatli kasigina indiriyoruz toplamda. Sabah kahvaltisinda ne kadar fazla protein alirsak gun icinde metabolizmamiz o kadar hizli calisacaktir. Ayrica gune 2 bardak ilik su ile baslamani tavsiye ederim
     

Sayfayı Paylaş