Beslenme programım (önerilerinizi bekliyorum)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve bycoders tarafından 11 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. bycoders
    Offline

    bycoders Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2011
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    3 aydır spor yapıyorum 1.75 68 kiloyum hem okul hem iş temposu içinde olduğum içim gerektiğinden fazla özen gösteremiyorum beslenmeyi ama genede şu şekilde bir beslenme programım var

    kalkış : 4 beyaz + 1 tam yumurta + mısır gevreği

    ara öğün : 1 tane meyveli yoğurt

    öğlen : 100 gr. tavuk göğsü

    ara öğün : 1 tane ton balığı

    antremana gitmeden 2 saat önce eğer zamanım varsa makarna yapmaya çalışıyorum yoksa yoğurt içine meyve 1 ölçek protein tozu karıştırıp yiyorum

    antremandan hemen sonra : multipower protein tozu

    akşam : sebze yemeği

    yatmadan önce : yoğurt ve süt

    yardımlarınızı bekliyorum beslenme ile ilgili
     
  2. DeaqLe
    Offline

    DeaqLe Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Artvin
    * Akşam öğününe tavuk göğsü gibi protein kaynağı ekle

    *Sabah yediğin mısır gevreği yerine tok tutması için yulaf gevreği tercih etmelisin.

    *Ara öğündeki meyveli yoğurt yerine sade yoğurt ye.Meyveli yoğurt şekerli insülin salgılayacağı için yağ depolayacaktır.Eğer imkanın varsa ekşiyen taze sütten yapılan yoğurtları tercih et .

    *Antremana girmeden önce de mutlaka yağsız ,tuzsuz makarnayı yemeye çalış.Antremana karbonhidratsız girme .
     
  3. RealOgrish
    Offline

    RealOgrish Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Operator
    Yer:
    Avusturalya
    Deagle hakli

    Yagli ve karbonlulari yatmadan 5-6 saat oncesine kadar bitir ve yatmaya yakin proteinli seyler ye seni sabaha kadar idare etsin

    Sunuda unutma lutfen sismanliyarak vucut olmuyor ust uste kaslari bindirerek oluyor
     
    KubiLy bunu beğendi.
  4. Bio
    Offline

    Bio Üye

    Katılım:
    27 Mart 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Öğlen yemek porsiyonunu artır yanında salata vb. gibi şeyler tükete bilirsin. ayrıca DeaqLe nin dediği gibi akşam protein alımı yap tabiki en iyi protein alımı tavuk göğüsüyle oluyor yemeklerın yanına tavuk göğsü ilave et. yatmadan öncede sütünün içine az bişey bal ilave edebilirsin vucudun için rahatlar.
     
  5. demir00
    Offline

    demir00 Özel Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    1.311
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Avukat
    Yer:
    Istanbul
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız tasınmıstır.
    tasınma sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyurudan önce günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmaktadır. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-25)

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme açmaya özen gösteriniz ve 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     

Sayfayı Paylaş