Beslenme Programım ÖNERİLER..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Canyucel tarafından 10 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Canyucel
    Offline

    Canyucel Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam arkadaşlar spor'a yeni başladım beslenme prograrımı yazayım her türlü yardım ve önerileriinizi bekliyorum..
    Boy : 180 Kilo : 92 Amacım yağ oranını düşürmek ve kilo vermek ve kas inşa etmek
    Beslenme programım:
    Sabah :
    Yulaf ezmesi-4 yumurta--lor peyniri--2 dilim tam tahıılıı ekmek
    Ara öğün :
    3 ceviz 3 badem
    Öğle:
    2 kutu ton balığı ve salata veya kıymalı yumurta salaata veya tavuk salata bu değişiyor günden güne..
    Ant. sonrası :
    Çikolatalı süt
    Akşam :
    Ne yemek yaparsa annem öğrenciyim genellikle sebze yemekleri ve et oluyor .

    Akşam 7 den sonra hiçbirşey yemiyorum .. Antreman progrramı olarak Gencvefit seviye 1 uyguluyorum . 3 gün antremana gidiyorum ve 3 gün kardiyo...
    Beslenme programım bana protein açısından yetersiz geliyor .. Sizin önerileriniz yorumlarınız neler ? Şimdiden herkese teşekkürler..
     
  2. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Açıkçası net gramajları bilsek daha net yorum yapabiliriz şuan net bir şey söyleyemesem de çok da yetersiz durmuyor. Akşam öğünlerine yoğurt ayran, kahvaltıya süt ekleyebilirsin yine de :)
     
  3. Canyucel
    Offline

    Canyucel Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Gramajları kac olmalı sizce bende göz kararı yapıyorum en kısa zamanda alıcagım terazi mutfak terazisi yorumun için teşşekürler..
     
  4. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Kilonuzun 1,5 katı ile başlayabilirsiniz bu değer 1,8-2 ye çıkabilir kas kütleniz arttıkça, mutfak tartıları da ucuz sayılır zaten ayrıca makro hesaplayan programları kullanmanız da pratik olacaktır
     

Sayfayı Paylaş