Beslenme programı antrenman saati çelişkisi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve htrtvt tarafından 3 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. htrtvt
    Offline

    htrtvt Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Saat 13:00'te bol protein ve karbonhidrat içeren öğünümü yedikten 2 saat sonra saat 15:00'te antrenmanıma gidiyorum. Antrenmandan hemen sonra kana hızlı karışması için kana hızlı karışan proteini tükettim diyelim. Bu tüketimin ardından 1 saat sonra da yine bol karbonhidrat ve protein içeren öğün yememiz gerekiyor.

    Antrenman 16:00'da bitse kana hızlı karışan proteini 16:30'da alsam. Saat 17:30'da bol karbonhidrat ve protein içeren öğün yemem gerekecek fakat diyet listemde akşam yemeğim saat 20:00'de gözüküyor. Arada 2.5 saatlik bir zaman kaybı var. Bu sorunu nasıl çözebilirim?
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Akşam yemeğini öne alman yeterli. Günlük kaç kalori ve kaç gr protein alıyorsun?
     
  3. htrtvt
    Offline

    htrtvt Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    1. 53 kiloyum. 2500 kalori 110-120 gr arası protein alıyorum.
     
  4. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Ok, güzel gözüküyor. Muhtemelen bir süre bu şekilde başarıyla kilo alırsın. Kas kütlen arttıkça kalori ihtiyacın artacaktır, o zaman gelince kilo alabilmek için biraz daha kalori yükseltmen gerekecek.
     
  5. htrtvt
    Offline

    htrtvt Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    aynen öyle :) 3-4 haftada bir 300-500 kalori arası arttıracağım.
     
    doxux bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş