Bench press arka kol

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve puB* tarafından 3 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. puB*
    Offline

    puB* Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkdaslar öncelikle merhaba konuyu nereye acıcağımı bilemedim buraya yazıyorum yardımcı olursanız sevinirm ben 6-7 ay kadar sürekli olarak body yaptım daha sonra 1 bucuk 2 ay kadar ara vermek zorunda kaldım 19 yasındayım 170 boy 68 kiloyum pench pressde ara vermeden önce 50-60 kiloyla tekrar yapıyordum simdi tekrar baslayalı 2 hafta kadar oldu ama 20-30 kiloyla 10 tekrar yapamıyorum arka kollarım hemen bitiyor daha önce bu böyle değildi arka kol calısırkende aynı sekilde arka kollarım yani tricepsler hemen bitiyor antremandan soğutuyor beni dün aksam antremanı yarım bıraktım geldim eve hiç göğüs calısamıyıorm ne yapmalıyım?duh
     
  2. İnteqral
    Offline

    İnteqral Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    ara vermişsin.Kaldığın yerden yeniden başlamayı umman hata idi.ben hastaydım,üstüne sağ gögüsümde acı vardı kasılınca.1 hafta gitmedim.Dün gittim.1 hafta bench press yapmadığımdan ötürü zorlandığımı hissetti.Şu anda da hiç arımıyan gögüsüm hamlık ağrısı çekiyor.Sense uzun ara vermişsin.Bu spor nankördür.Emek ister.Yavaş yavaş geri dönersin.
     
  3. precorefx
    Offline

    precorefx Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    62
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    hafif bir plakayla (5-10 kilo arası) iki elle tutarak baş arkasında triceps press yaparak (1-2 set) triceps'ini ısındırmanı tavsiye ederim. Ben çok faydasını görüyorum.
     

Sayfayı Paylaş