Bel ve Sırt

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Ryan tarafından 21 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Ryan
    Offline

    Ryan Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Slm arkadaslar.Bel ve sırt kasları çalışmalarına başlıcağım.Güreşteki ittirme kuvveti o kaslardanmı sağlanıyor?Bel ve kalça kaslarının gelişmesi için ne yapmalıyım?Cevaplarınızı bekliyorum.
     
  2. gundelfingen
    Offline

    gundelfingen Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Kalça için interval koşu çalışabilirsin.
    Bel içinse en iyisi twisttir.Yani ağır bir barı alacaksın omuzlarına bi sağa bi sola döneceksin.Bu arada ters mekik de çok yararlı olacaktır
     
    zoparrat ve Ryan bunu beğendi.
  3. yiğitcanharmancı
    Offline

    yiğitcanharmancı Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    0
    Güreşte ittirme kuvveti bel ve sırttan değil, göğüs ve tricepsten gelir. Sırt ise birini kavrayabilme, kendine çekebilmeyi sağlar. Bel güreşte de çok önemlidir. Kuvvetli bir beliniz olursa sırtınıza oturan birine karşı koyabilirsiniz.

    Bel ve kalça kasları için en iyi hareket deadliftir. Bacak, bel, kalça, trapezi çalıştıran çok temel ve faydalı bir harekettir. Bel için deadiliftin her türlüsünü mutlaka yapmalısınız.

    Squat, leg press ve dumbell lunges te kalçayı geliştiren bacak hareketleridir.

    Sadece kalça çalıştırmak istiyorsanız bir sandalyeye oturun ve kucağınıza dambıl koyun. Sadece kalça kaslarını sıkarak dambılı kaldırın. Aynı şeyi yere sırt üstü yatarak ta yapabilirsiniz.
     
    Ryan bunu beğendi.
  4. infoguner
    Offline

    infoguner Üye

    Katılım:
    25 Mart 2009
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    bu bölgelerin çalışmalarına cvp olarak açılmış topiklerde mevcut olduğunu biliyorum.pratik olarak burda cvp bekleyeceğine orda hazır cvpları alabilirsin.
    yinede squat ve deadlift gibi beli ve kalçaları güçlendiren bir hareket görmedim tabi bunları yapabilmen için biraç çalışman lazım
     
    Ryan bunu beğendi.
  5. Reddie
    Offline

    Reddie Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2005
    Mesajlar:
    1.213
    Beğenileri:
    388
    Ödül Puanları:
    93
    kalça squat merdiven,
    sirt icin enseye barfiks, ters mekik, enseye pres, kurek
     
    Ryan bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş