Bel inceltme ipuçları

Konusu 'Çeşitli Makaleler' forumundadır ve İlbars Uçar ''TANK'' tarafından 22 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. İlbars Uçar ''TANK''
    Offline

    İlbars Uçar ''TANK'' Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Balıkesir/Bandırma
    Bel inceltme ipuçları
    Lise bittikten, bebek sahibi olduktan veya işe başladıktan sonra, ince ve zayıf belinize veda etmişsinizdir. Simdi yenilenme ve harekete geçme zamanı.
    Yalan söylemiyorum, doğru beslenir ve de egzersiz yaparsanız, ince ve sıkı karın bölgesine sahip olabilirsiniz.
    kedi esnetmesi.jpg Kedi Esnetmesi: Ellerinizin ve dizlerinizin üzerinde yerde pozisyon alınız. Nefes verirken karın kısmını içeri doğru bastırarak, sırtı dışarıya doğru ittirin ve tekrar nefes aldığınızda karın ve sırt bölgesini yere paralel pozisyona getiriniz.
    Yapmayın: Yere yatıp, hızlı hızlı mekik yapmaya çalışarak omurgaya ve belinize zarar vermeyin.
    Ofiste: Sırtınız dik pozisyonda sandalyenizde otururken, iki ayağınızı yerden 30-50 cm yukarıya doğru kaldırın ve tekrar yere indirin. Bu hareketi parmak uçları yere değecek veya topuklar yere değecek şekilde 15 tekrar uygulayın. sandalyenin yanlarından tutabilirsiniz. İleri ve geri hareket etmemeye çalışın.
    Yapmayın: Yere düşen bir nesneye, otururken uzanmaya çalışmayın.
    Tekrar sayısı: Normal mekik yerine, ayaklarınızı sandalyeye yerleştirin ve sırtınız yerde kalsın. Nefes verirken, karın bölgesini içeri doğru bastırarak, beli yere doğru iterek omuzlarınızı ve sırtın bir parçasını yerden kaldırın, bel bölgesini yerden kaldırmayınız.
    Hareketin sayısından çok kalitesine önem verin, diğer bir deyişle her bir mekik hareketini hissederek, nefesi doğru uygulayarak yapınız.
    Yanlara uzanma hareketi: Sırt üstü yatın, dizleriniz bükük ve ayaklarınız yerde olacak şekilde pozisyon alınız. Sağ eliniz ile sol dizinize uzanın ve dokunun, sonra sol eliniz ile sağ dizinize dokunun. 15 tekrar uygulayın.
    Uyku pozisyonu: Sırt üstü yatın ve dizleriniz altına yastık koyun. Karnınızın üstüne yatmayın.
    Beslenme: Lifli gıdalar tüketin. Bol bol su için. Sabah kahvaltısı yapmadan evden çıkmayın.
    Alkol tüketmeyin, alkol sizin yağlanmanıza neden olur.

    Kemiklerinizi güçlendirmek için kalsiyum alın. 50 yaş ve üzerindeki bayanların günde 1500m miligram kalsiyum alması gerekir. 50 yaşın altındakiler için; hedef 1000 miligram olmalıdır.
    Spor: Yüzme, squash, tenis, bisiklete binmek gibi aerobik sporlar yaparak yağ yakımını hızlandırın.

    Herkesin inandığı gibi, bisiklete binmek, karın için en ideal egzersizdir. Bu yanlıştır. Bisiklete binmek yağ yakımına yardımcı olur fakat tek başına karın bölgesini inceltmeye yardımcı olmaz. Bisiklet sürerken her an karın kasları çalışmamaktadır.

    Evde Egzersiz: Ev için mutlaka egzersiz topu alarak, karın ve sırt hareketleri uygulayınız. Mekik ve ters mekik için en ideal ev egzersiz aletidir.

    Özet olarak:
    Bol bol su için. Şekerli ve gazlı içeceklerden uzak durun.
    Cips ve yağlı besinlerden uzak durun.
    Fırsat buldukça hareket yapınız.
    Haftada en az 3 gün ve günde yarım saat aerobik egzersiz uygulayın.
    Gün içinde dik durmaya çalışınız.

    En önemlisi de Vazgeçmeyin,Ertelemeyin,Üşenmeyin !
     
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    tek başına karın bölgesini hiçbir şey inceltmez.işin %90 lık "kalori alımı,yağ yakımı,genetik" kısmına bakmayıp %10luk(çok çok bile iyimserim bu rakamı verirken)şu hareketi yapın alkol içmeyin yağlı yemeyin çok su için vs vs kısmına bakarsak broscience'nin dibine vurmuş oluruz.makaleler kısmı için uygun bir konu değil,bölümün sorumlusu da görecektir diye düşünüyorum.
     
    Birpol ve unknown00 bunu beğendi.
  3. İlbars Uçar ''TANK''
    Offline

    İlbars Uçar ''TANK'' Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Balıkesir/Bandırma
    Haklısın tabiki beslenme bu işin temeli ama çok ufak ayrıntılar misal arnold'un dediği gibi son yaptığın 2 tekrar sizi büyütür ve güçlendirir demesi gibi ufak ayrıntılar şampiyonları ve efsaneleri çıkarır.Beslenme konusunda forumda çok konu olduğunu düşündüğüm ve her genetiğe göre farklı bir beslenme olmasını ön gördüğüm için bir şey yazma gereği duymadım.
     
  4. gokofalse
    Offline

    gokofalse Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende tek başına hareketle bölgesel incelmenin mümkün olduğunu düşünmüyorum. Vücudunuz yüzünüzden kullanacağı yağı, koşuyorsunuz diye bacaklarınızdan kullanmaz. Uzun süre koşu yapan bir insanında sadece bacakları incelmez yüzü bile dahil olmak üzere yağ miktarı eşit olarak eksilir. Buda mekik çekmenin karın bölgesindeki yağlar için bir anlam ifade etmeyeceğine bence yeterlidir. Mekik çekmenin amacı o bölgedeki kas grubunu güçlendirmek ve arttırmaktan başka bir şey olamaz. (Belki çok ama çok nadir oranda sıkılaşma sağlayabilir)
     

Sayfayı Paylaş