Bayramdan sonraki uzun süreli beslenme programım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve tosunpaşa123 tarafından 2 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar bayramdan sonra uzun süreli bu beslenme programını uygulayacağım. Görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

    Öncelikle ramazan bitimi ile protein tozuna ara vereceğim 1 - 1.5 ay kadar. Daha sonra antrenman sonraları 1.5 ölçek miktarında kullanacağım. Gelelim beslenme listeme.


    (06:00)Sabah: 3 beyaz 1 tam yumurta, orta boy kase yoğurt ve yulaf, 1 kuru kayısı, 2 dolu dolu yemek kaşığı lor peyniri, 1 büyük bardak süt, domates zeytin salatalık. Yemekten sonra 1 tane balık yağı içebilirim.

    (08:00-09:00)Ara öğün: 1 avuç kuru yemiş yada meyve

    (13:00-13:30)Öğlen : Yarım tabak haşlanmış bulgur yada makarna, orta boy kase yoğurt, 150 gram kadar tavuk, kırmızı et yada 1 konserve ton balığı, varsa sebze yemeğim ( baklagil ), 1 dilim tam buğday ekmeğim de olabilir.

    (15:30-16:30)Ara öğün: Türk kahvesi, yeşil çay, meyve ( elimin altında ne varsa artık )

    ----------------İDMAN---------------------

    (18:00 civarı)Akşam: Yarım tabak haşlanmış bulgur yada makarna , tavuk, et yada balık, yoğurt.

    (22:30-23:00)Yatmadan önce ise 2 yemek kaşığı lor ve 1 orta boy bardak yağsız süt.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 17:07 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 15:19 ----------

    Yorum yapan birisi yok mu ?
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Boyun kaç,kilon kaç,amacın kas yapmak mı, yağ yakmak mı,tavuk kızartmamı haşlama mı,konserve yağda mı suda mı,meyve ne kadar vs...Bunlar yüzlerce kalori değiştirebilir,böyleyken böyle.
     
  3. tosunpaşa123
    Offline

    tosunpaşa123 Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Boy 1.75 kilo 70 yaş 18. Amacım normalde yağları tamamen yakıp kas yapmaktı fakat başaramadım bunu göbeğim duruyor hala L-carnitin ile başarabilirmişim o yüzden vazgeçtim. Amacım şimdi olabildiğince yağ yakıp büyümek.

    Tavuğum yağsız tavada kızartma. Balık bildiğimiz ton balıkları yağını tamamen süzüp yiyorum. Meyve de tadımlık mesala çilek yiyeceğim 2-3 tane.
     

Sayfayı Paylaş