Bana özel bir program öneriniz varmı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mrthr35 tarafından 10 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar. Ben forumunuza yeni üye oldum. ve fitness da da yeni sayılırım. Beslenme konusunda siz professionel arkadaşlardan desteğe ihtiyaç duyuyorum.
    ben 22 yaşındayım 1.78 boyum var ve şuan 85 86 kilo civarındayım. sadece yediklerime dikkat ederek 94 den düştüm bu kiloya, göbek ve bel bölümüm biraz kilolu tabiki. Antremanlarda kardiyo ağırlıklı çalışıyorum ve granede yağ yakıcı ile destekli çalışma kararı aldım. beslenme konusunda bana göre bir programı olan varsa veya her türlü öneriye açığımdır çok teşekkür ediyorum şimdiden.
     
  2. Fünffünf
    Offline

    Fünffünf Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Vallahi kafein çok alıyorsan granede önermem ben içerisindeki kafein çok yüksek güzel enerji verip terletiyor ancak ekstradan kafein almaman lazım bunu kullanırken yoksa kısa süreli karp çarpıntısı ritim bozukluğu yapıyor gördüklerime göre. Onun dışında azıcık sabırlı olmanı protein ağırlıklı beslenmeni tabikiside karbonhidrat ve yağıda es geçmemeni öneririm. O heykel gibi vücutlar senelerin emeği oluyor genelde ve çok çile çekiliyor yaparken :D E tabi bu bazısına mutlulukta veriyor :) İyi bir idmanla bunuda iyi bir dinlenme ve beslenmeyle soslayarak her şeyi elde edersin :)
     
  3. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    576
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    yorumunuz için teşekkür ederim cafein hiç tüketmem kahveden tiksiniyorum öyle olması belki daha iyi etki yapıyordur. antremanın başından başlayıp sonuna kadar aşırı bir terleme yaşatıyor bana granede ve birazda enerji veriyor gibi çünkü ben 5 dakika koşunca tıkanan birisiyim normalde 10 dakika seviyesine rahatlıkla çıkabiliyorum 1.5 saatlik bir antreman sonrasında bile kendimi aşırı yorgun hissetmiyorum zaten ilk hedefim 85 den 70lere inmek çünkü vücut yağ seviyem bayağı yüksek o yüzden yağ parçalayıcı makineler aletler ve hareketleri olduğunca üst düzeyde yapıyorum kısa sürede bile verim aldığımı hissediyorum yani bu tempoyla devam edersem ilk hedefime 1 2 ay arasında ulaşırım gibi beslenmede ise spora başlamadan önce de temel attım zararlı gördüğüm çoğu şeyle vedalaştım yinede neyi ne kadar tüketeceğim konusunda bir fikrim yok çünkü bu bedene göre her program uymaz bilinçsizce beslenmeden çekiniyorum açıkçası.
     

Sayfayı Paylaş