bal

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve WALK tarafından 17 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. WALK
    Offline

    WALK Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    selam arkadaşlar bir kaç sorum olacak

    1-yağ yakmaya uğraşıyorum gerçek arı balı yani petek balının yağ yakmam için bir sakıncası var mı?

    2-spor sonrası (ama hemen sonra değil 15-20 dk ya da daha fazla bir süreç için) veya günün herhangi bir saatinde sade sodanın bana bir zararı olur mu?

    3- karın kaslarım simetrik değil simetri olması için nasıl çalışmalıyım? (özür dilerim dorumda aradım bulamadım.bu soru buranın pek yeri değil ama başka bir başlık açmayayım dedim adminler uygun görür insallah)

    4-normal düz karna sahip fit bir şahsın yağ oranı nasıl olmalı mesela şahıs fit düz karınlı yağ oranı 0.0 mı olmalı yoksa 0.0-3.0 arası gibisinden değerlerde mi olmalı?
     
    Son düzenleme: 17 Eylül 2013
    Bodyyci bunu beğendi.
  2. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    1-) Bal, hızlı sindirilen karbonhidrat sınıfına girdiğinden genelde hacim kazanmak isteyenlerin tercih ettiği, kilo vermek isteyenlerin ise kaçındığı bir besin. Fakat şahsım adına konuşursam, bal çok faydalıdır. Abartmamak kaydıyla 1-2 kaşık yenebilir gün içinde. Ama bu benim fikrim kendin araştır karar ver.

    2-) Sade sodanın bir zararı olmaz kesinlikle. Ama şişkinlik yapar o da çok önemli değil.

    3-) Karın kaslarının şekli genetik diye biliyorum. Yani onların şekli sen daha doğmadan genetik olarak işlendi kodlandı :) Değiştiremezsin. Sana düşen, olan şekilleriyle onları hacimlendirmek ve üstlerindeki yağ tabakasını yakmak(atmak daha doğrusu) ;)

    4-) Düz bir karna sahip bir şahsın yağ oranı tahmini olarak %10-12 dir en fazla bence daha fazlası olmaz. Ama 10 dan aşağısı tadından yenmez tabii


    edit: şimdi aklıma geldi, şunu da ekleyeyim yağ oranı konusunda. yağ oranı aynı olan fakat spor yapan ve spor yapmayan 2 şahıs arasında görüntü olarak inanılmaz fark olur bunu da göz önünde bulundurmak lazım. örneğin eskiden bir konuda okumuştum. birtane fotoğraf vardı. resim ikiye ayrılmış, bir tarafında spor yapmayan %6 yağ oranında birisi, diğer yanında ise spor yapan %6 yağ oranında birisi var. takdir edersiniz ki çok fark var görüntü olarak. spor yapmayan kişinin karın bölgesi kırış kırış yağlı (yağ oranı düşük olmasına rağmen). fakat spor yapan şahsın karnı baklavalar dilim dilim olmuş bildiğin. damarlar, kas kütlesi vs net bir şekilde belli oluyor. umarım anlatabilmişimdir
     
    Son düzenleme: 18 Eylül 2013
    Bodyyci ve WALK bunu beğendi.
  3. WALK
    Offline

    WALK Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    106
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    18
    çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için saol thums:thums:
     

Sayfayı Paylaş