Bacak hareketi tavsiyesi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve deathlifter tarafından 1 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    Size birinin tavsiyesi üzerine denediğim ve çok beğendiğim bir hareketi yazayım. Eğer bacak programınızda lunge yok ise, leg extension, leg curl gibi izole hareketler yerine bunu bir deneyin Lunge var ise bu şekilde deneyin bir de. Bildiğimiz lunge, iki elde iki dambıl. Lunge i yaparken olduğumuz yerde durmuyoruz, bir sağ bir sol ilerliyoruz. Adımlar mümkün olduğunca geniş olacak. 15 adım olunca, beklemeden dambıllar ile birlikte squat hareketine geçiyoruz, dambıllar yine yanda, çömelip kalkıyoruz. Çömelme squattaki gibi. Yukarıda iken bacakları kilitlemeyeceğiz, 10 tane çömelip kalktıktan sonra geri dönüp beklemeden 15 adım lunge, başladığmız yere gelince yine dambıllar ile 10 squat. Acayip bir gerilme yapıyor. Ama bacak programının sonlarına doğru calf öncesine koyun, tüm enerjiyi alıyor, bundan sonra squat leg press falan girmeyin.
     
  2. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    ya bu hareketi çok seviyorumda ben bunu barla 50 kg felan yapıodum ama olduğum yerde yapıorum. salonda karınca gibi gezinipte yapan adamlar var bence gezmeye gerek yok. olduğun yerde hatta önce bir bacak daha sonra diğer bacak yapınca gerilim daha iyi oluyor. bide böyle dene istersen sen hafif süpersetlemişsin hareketi. önce bir bacak daha sonra diğer bacak dediğim, 1 tekrardan sonra diğeri değil. ilk sol bacak 10 tekrar çıkacak daha sonra sağ bacak anthony prescianonun videosunda görmüsdüm.
     
    deathlifter bunu beğendi.
  3. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    Lunge ın zaten envai çeşit varyasyonu var dambılla, barla, öne, yana, çapraza, geriye bunların kombinesi olan clock şeklinde. Harekette yeni olan 1 set bitince hemen dambıl ile squata geçilmesi, evet süperset gibi oluyor. Lunge ı bir hafta gezinerek bir hafta sabit yapıyorum çeşit olsun diye.
     

Sayfayı Paylaş