Başlayalı 2 ay oldu daha önce yüzme geçmişi var

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve osmcn tarafından 7 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. osmcn
    Offline

    osmcn Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Herkeze merhaba,17 yaşındayım yaklaşık 1 sene prof. yüzme yaptım yarı prof. yüzme belgem var daha sonra 1 sene herhangi bir sporla uğraşmadım ve 2 ay önce bir fitness salonuna kayıt oldum ilk gidişimdeki ölçülerim:
    omuz:113
    kol:30.5
    göğüs:97
    bel:84
    kg:71
    şuankiler:
    omuz:122
    göğüs:103
    bel:85
    kol:33.2
    boy:175
    kg:68.8
    sorum şu göğüs bölgesi dar kulaç yüzme yaptığımdan dolayı dışa doğru çıkık iki ay içinde orantısızlığı azaltmak için üst göğüse ağırlık versemde istediğim forma ulaşamadım amacım birbirine daha yakın ve yağsız göğüsler bu konuda önerileriniz neler?
     
    Son düzenleme: 7 Mayıs 2011
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    hangı gogus hareketlerı yapıyorsunuz?

    gelısımınız ıyı gozukuyor ayrıca bır yazı okumustum ve dogru dıyede bılıyorum ama sızede sorucam yuzuculerın uzun sure yuzen kısılerın profların derıılerının altında yag tabakası olusuyormus sporcuyu soguktan korumak ıcın sureklı suda oldukları ıcın bu dogru dimi?
     
  3. osmcn
    Offline

    osmcn Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Evet doğrudur yalnız ciddi anlamda yüzme sporuyla uğraşanlar için geçerli yani prof yüzücüler,şampiyonalara katılanlardan bahsediyorum...
    Göğüs hareketlerine gelince başlıca hareketler şunlar:
    incline bench press 30 kg 10 tekrar 3 set
    bench press 45 kg 10 tekrar 3 set
    decline dumbbel press 10 kg 10 tekrar 3 set
    incline dumbbel press 10 kg 10 tekrar 3 set
    haftada 3 gün gidiyorum(pzt çrş cuma) antreman programım 2 kademeden oluşuyor bir gün bir bölümünü ertesi gün diğer bölümünü uyguluyorum yani haftada iki kez yukarıda yazdığım göğüs hareketlerini uyguluyorum(pzt-cuma)
     
    Cidade de Deus bunu beğendi.
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    yana acma hareketıde koyun programa
    dambıll fly hareketı


     
    osmcn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş