Başlangıçta Hesaplı Bir Beslenme ve Birkaç Soru İşaretleri Yardım :(

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Hikaruzz tarafından 15 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Hikaruzz
    Offline

    Hikaruzz Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2016
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu forumda çok yararlı bilgiler buldum geçmiş konulara da baktım ancak tam bir beslenme programına ulaşamadım.
    Hareketler Konusunda Spor hocam gerekeni yapıyor ancak protein ağırlıklı beslenmemi söyledi.
    Bende Hesaplı bir ögün sistemi oluşturmak istiyorum ve burdaki profesyonel arkadaşlara soruyorum.
    Ayrıca bu saatlere uymamak neleri etkiler?
    Sporu yaptığım Saat Saat 10:45-12:00 arası bölgesel çalışıyorum.
    Haftada 3 gün.
    Yardımlarınızı Bekliyorum
    Malum bonfile fiyatları ton balığı fiyatları pahalı hesaplı ve etli bir program istiyorum.
     
  2. leonmik
    Offline

    leonmik Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2015
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Ben beslenme kurallarına hiç uymadım o yüzden o konuda bir şey diyemem.
    Saatlere uyma konusuna gelince saate uymanı tavsiye ederim. Parçalanmış kas ve yağ yapını vücut düzenli olarak onarım vücudunu buna alıştırır. Zamansız ağrılar güç kaybı denge kaybı hissetmezsin. Beyin hep aynı zamanda yaptığı için kendini ona önceden hazırlayıp sana fark ettirmeden yapması gerekeni yapar.
     
  3. PointQuard
    Offline

    PointQuard Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2015
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Başlıca hesaplı protein kaynakları lor peyniri , sür , yumurta , kuru baklagil , tavuk göğsü. 1 yumurtada ortalama 7 gr protein vardır. Kilonu yazmamışsın o yüzden kendimden örnek vereceğim.(Alman gereken protein miktarı şuanki kilonun 2 ile çarpılmasına eşittir ) 90 kiloyum. günlük ihtiyacları karşılamak için sabah kahvaltıda 10 tane tam yumurta yerım. ( toplam 70 gr protein ) öğlen - akşam üstü arası 100 gr tavuk göğsü ( ortalama 30 gr protein ) akşam spordan önce kuru baklagil örneğin kuru fasulye 2 orta porsiyon 30 gr protein , spordan sonra 1 litre süt 34 gr protein ve 100 gr tavuk göğsü 30 gr protein toplam 194 gr protein. Tabi bu aralara kuru yemiş ve yeşil sebze de eklersen senin için daha iyi olur ben pek yemediğim için yazmadım. Bu tarz bi beslenme programı oluşturabilirsin. Tavuk göğsü kilosu 10 tl her gün 200 gr yesen 5 günde anca biter. Yumurtanında tanesi 40 krş desek , sütü de bimden alıyorum 2 tl bile değildi sanırım. Ama bunları da karşılayamıyor isen eğer yapılanman çok zor hatta imkansız diyebilirim. Ete para vermek için sigarayı , alkolü ... bıraktım bazı şeylerden fedakarlık etmek gerekiyor :D
     
    malozyali bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş