bıraktım başladım.. :=)

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve nnpoint tarafından 6 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. nnpoint
    Offline

    nnpoint Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar geçen sene eylül ayında baslayıp haziran ayına kadar aralıksız vg sporunu uyguladım glutaminedir,proteinidir beslenmesidir falan nedense bilmiyorum sebebsız yere bıraktım ..hata yaptım suan pısmanım tekrar basladım suan 2. aydayım ilk ay daha cok kondüsyon alışma evresi olarak fazla agır gırmeden kasları ısındırdım neyse gel gelelim
    gecen sene yaptıgım zamanlar sigara içmiyordum tek tük 1-2 gayette iyi verim almıştım gelişme anlamında 7 ay da ..ancak suan sıgara kullanıyorum bırakmak istiyorum gecen sene yüksek ağırlıklar altına yatıyodum bench olsun vb.. simdi 2.ayımda program başladım fakat hala ağır giremiyorum yani anlamadım gelişme sürecim cok zayıf geliyor yani ilk basladıgım zamanlar 1-2 ay bırakıp baslıyorum hemen topluyodu vücut suan eser yok :S

    Şuan kullandığım programı sizlerle paylaşmak istiyorum

    1.GÜN
    gögüs :

    hammer gögüs press 4-12
    bench press 4-8-12
    dumbell üst gögüs 4-8-12
    pullower 3-8-12

    ön kol :
    z bar 3-8 veya 10
    dumbell 3-8-10
    makinede ön kol 3-8-12

    2.GÜN
    KANAT
    enseye cekis makinede 4x12-15
    dar tutus hammer 3x12
    T-bar 3x8-12
    oturarak mideye cekis makine 3x8 veya 12
    makinede hammer strenght low row 3-8-12

    3.GÜN
    OMUZ

    dumbell press tek tek 3-8-12
    ön omuz bar press 4-8-12
    omuz yana acıs 3-8-12

    triceps :

    makinede aşağı itiş arka kol press 3-8-12
    dar tutus arka kol press 3-8-12
    ensede ip arka kol 3-8 veya 12

    programım bu sekilde eksik veya ilave edilmesi gerek yerleri sölerseniz sevinirim

    boy : 1.76
    kilo : 65

    tskler
     
  2. colkurduu
    Offline

    colkurduu Üye

    Katılım:
    19 Mart 2011
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    kanat calısrken bacakda calıs bacak calısırsan vucut daha cok testo sağlar gelısmını olmlu etkıler
    omuza uprigat row u ekle buyuk kaslara 4*12-10-8-6 seklınde piramit gr
    kucuk kaslara 3*9-7-6 seklınde piaramıt gir
    bir gun dinlen bir gun calıs seklınde prığram uygula
     

Sayfayı Paylaş