BÖLGESEL VG PROGRAMI (YARDIM)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve UZİKONİGRASSE tarafından 17 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. UZİKONİGRASSE
    Offline

    UZİKONİGRASSE Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle iyi akşamlar, fitnessı daha önce 1 2 ay yapmıştım evde felanda çalıştım 3 4 yıl spor geçmişim olduğu için bölgesel antrenman verdiler fitness da 2 haftam programım sizce nasıl değiştirmek istediğiniz yerler varmı fotoğraflarımıda ekliycem eksiklerimi görün istedim.Burdan edindiğim bilgilere göre ilk 10kg ısınıyorum 15 tekrar 2. set 20ye çıkarıyorum ağırlığı 12 tekrar 3 set ağırlığı 30a çıkarıyorum 10 tekrar 4.set 40a çıkıyorum ve 8 tekrar yapıyorum sizce bu nasıl?
    Ayrıca beslenmeme çok dikkat etmiyorum ama bol bool ton balığı, tavuk gögüsü, bulgur pilavı ve haşlanmış yumurta yiyorum. Programımda karın yok ama her antrenman sonu 10 15 dk çalışıyorum.2.haftamdayım şuan
    Yaşım 16
    Kilom 78 boyum 186
    Ölçülerim
    Kol soğuk 37 sıcak 38.5 39
    Bel 89
    Gögüs 97( hafif güvercin gögüsüm)
    Ön kol 29
    Bilek 18
    kalça 95
    omuz 120
    bacak 55 ÖLÇÜLERİMİ İNTERNETTEN ÖRNEKLERE BAKIP ALDIM NE KADAR DOĞRUDUR BİLEMEM.

    HOCANIN YAZDIĞI ANTRENMAN PROGRAMIM İSE ŞÖYLE
    PAZARTESİ (GÖGÜS KOL)
    Bench Press 4x12
    İncline Press 4x12
    Decline Press 4x12
    Chest Press 4x12
    Butter Fly 4x12
    Dumbell Curl 4x12
    Hammer Curl 4x12
    Barbell Curl 4x12
    Konsantre Curl 4x12

    Çarşamba( Sırt -arka kol)
    Lat Pull down (ÖNE ÇEKİŞ) 4x12
    Lat pull down(ARKAYA ÇEKİŞ) 4X12
    Seated Row 4x12
    Rowing 4x12
    Dumbell one arm 4x12
    Push Down 4x12
    Triceps press 4x12
    Triceps extention 4x12
    French Press 4x12
    Cuma (Bacak- Omuz)
    Leg press 4x12
    Leg Curl 4x12
    Leg Extention 4x12
    Calf Raise 4x12
    Shoulder Press 4x12
    Lateral Raise 4x12
    Front Raise 4x12
    Upright row 4x12
    Pazar
    Her hafta farklı bi grubun tekrarını yapıcam mesela bu hafta haftanın 2 günü gögüs kol çalıştım haftaya haftanın 2 günü sırt arka kol çalışıcam BENCHDE DAHA 2.HAFTAMDAN KENDİ KİLOMA BAYA YAKLAŞTIM 65 70 KG BASIYORUM AMA BARIN AĞIRLIĞI DAHİL :)

    Spordan sonra 20 dk 30 dk da yüzüyorum. :)
    --- Mesaj birleştirildi, 17 Ocak 2016 ---
    YALNIZ 1 2 AYI EVDE KENDİM ÇALIŞTIM SALONDA 2.HAFTAM
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme: 17 Ocak 2016

Sayfayı Paylaş