Atıcılıkla ilgili ne tür bir ağırlık antrenmanı yapılabilir

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sonics58 tarafından 2 Eylül 2006 başlatılmıştır.

  1. sonics58
    Offline

    sonics58 Guest

    tabanca atıcıları şekilde görüldüğü gibi atış yapmaktadırlar yaklaşık olarak 25 sn. tabancayı hedef hattında tutarlar amaç atış yapılana kadar silahın hiç titremeden omuz hizasında tutmaktır. bu sporla ilgili olarak hangi kaslar ne tür bir antrenmanla çalıştırmalıdır arkadaşlar bununla ilgili olarak bir şeyler yazarlarsa sevinirim boy 178 kilo 65. admin arkadaşım ise bu mesajı silecekse hangi bölüme sorumu yazmam gerekiyorsa beni bu konuda bilgilendirirse sevinirim. teşekkürler [​IMG]
     
  2. mixtape
    Offline

    mixtape Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2005
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    malatya
    Atıclık

    Aslında atıclıkta önemli olan fiziksel ve zihinsel dayanıklılıktır. Burada vücudun için yapabileceğin tek şey dayanıklılığını arttırmak olur. Örnek verecek olursam hafatda 3 gün spor salonuna gidip vücüudunu zindede tutmak için hafif kilolar ( %20-30-40) ile çalışmak olur. BU çalışma seni zihinsel olarak deşarj olmanda yardımcı olur. Zihinsel dayanıklılığıda çok tekrar ile atış yaparak sen helledeceksin. Ben şut çalışması yaparken konsantrasyonu geliştiirmek için arka arkaya şutlar atarım peşi sıra yani bu beni baskılı ortamda daha atmamı sağlıyor
     
  3. sonics58
    Offline

    sonics58 Guest

    doğru söyledin teşekkürler dayanıklılık ön planda ama vücudun hangi bölgelerini hangi antrenmanlarla dayanıklı hale getirilebilirim onu merak ediyorum
     
  4. mixtape
    Offline

    mixtape Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2005
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    malatya
    dayanıklılık

    sanırım tutuşla ilgli olursa omuz ve kol kasları daha iö plana çıkıyor tabii tekniğinni tam olarak bilmediğim için kes,n bir şey diyemiyeceğim senin zinde olman daha önemli sanırım
     
  5. sonics58
    Offline

    sonics58 Guest

    teşekkürler yazılar için
     
  6. CURL
    Offline

    CURL Yeni Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2006
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Kolunu öne kaldırdığında kullandığın birincil kas grubu ön deltoid. Ancak bu kası asla biz badicilerin çalıştırdığı gibi yani 6-10 tekrar 4 set çalıştırma. Senin olayın apayrı. Atış esnasında nasıl davranıyorsan aynısını uzun süre yapmanı tavsiye ederim antrenman olarak. Çünkü bizim tarzımızda çalışman erken yorulmana sebep olur.

    Senin için konsantrasyon daha ön planda sanırım. Konsantrasyonunu artırmak için uygun bir multivitamin işine yarayabilir. Eczanelerde pharmaton isimli bu tür bir ilaç var. İçinde pek çok vitamin ve mineral vardır. Genellikle ÖSS'ye hazırlanan öğrenciler konsantrasyonu artırmak için kullanır. Bence pharmatonu bir araştır. İşine yarayabilir.
     
  7. sonics58
    Offline

    sonics58 Guest

    teşekkürler
     
  8. sonics58
    Offline

    sonics58 Guest

    arkadaşlar yazılan değerli bilgilere eklemek istediğiniz başka şeyler varmı
     

Sayfayı Paylaş