Antrenman sonrası hiçbir yerin ağrımaması

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve boatman's call tarafından 15 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. boatman's call
    Offline

    boatman's call Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2015
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba, vg ye başlayalı henüz 1 ay olmak üzere. İlk hafta rutin herkeste olan ağrıları yaşadım. Ancak özellikle şu son 2 haftada antrenmandan sonraki gün hiçbir yerimde ağrı hissetmiyorum, yani dokunduğumda yanma bile olmuyor, göğsümde ya da omzumda. Sadece bacaklarda hafif ağrılar oluyor. Ağrımadığında bi şeyler ters gidiyo gibi düşünüyorum ister istemez, çünkü hep öyle söylenir. programı tam anlamıyla ve ağır şekilde yapmaya çalışıyorum ancak böyle olunca boşa mı çabalıyorum diye düşünmeye başladım. Ağrımaması gelişmediğim, yeterince çalışmadığım anlamına mı geliyor? Bunu anlayamadım, yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    --- Mesaj birleştirildi, 15 Eylül 2015 ---
    Antrenman A
    Squat ya da Leg Press 5 set x 6-8 tekrar.
    Lunge 5 set x 6-8 tekrar.
    Calf Raise 5 set x 8-12 tekrar.
    Bench Press 5 set x 8-10 tekrar.
    Side Plank + Oblik Twist , superset, yapabileceğinizin maksimumu.
    Antrenman B
    Deadlift 5 set x 1-5 tekrar, piramit set.
    Barfiks ya da Pulldown 4 set x 8 tekrar.
    T bar row ya da Cable Row 4 set x 8 tekrar.
    Dambıl Curl + Tricep Pushdown 4 set x 8 tekrar, superset.
    Antrenman C
    Bench Press 5 set x 8 tekrar.
    Overhead Press 5 set x 8 tekrar.
    Cable Fly 5 set x 8 tekrar.
    Face Pull 3 set x 8 tekrar.
    Mekik + Leg Raise 4 set x 8 tekrar, superset.


    Program bu şekilde, haftada 3 günlük rutin. acaba programda mı sıkıntı var? Sizce programı değiştirmeli miyim?
     

Sayfayı Paylaş