Antrenman sonrası çikolatalı süt

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve halilgkek12 tarafından 3 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. halilgkek12
    Offline

    halilgkek12 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Merhaba arkadaşlar öncelikle.sorum antrenman sonrası almamiz gereken karbonhidrat ve protein miktariyla ilgili.
    Bi kac yerde çikolatali sütün yararlı olacağıni okudum ama çikolatali sütü arastirinca hacimlenmeyi yavaslattigini okudum siz nasıl besleniyosunuz paylaşırsaniz sevinirim :)


    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Çikolatalı sütün içinde olsa olsa 3-5 gr protein var.Kullanan var nesquik tarzı içecekleri ant. sonrası amacınız kas yıkımını durdurmaksa kullanılabilir ama içindeki protein miktarı yeterli deil.Protein miktarı için o kadar basit şekere gerek yok bence
     
    halilgkek12 bunu beğendi.
  3. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    antrenman bitimi protein shake 2 saat sonra öğünümü tüketiyorum.. çikolatalı sütten ziyade hacimlenmeye çalışıyosan muz yiyebilirsin yada yarım avuç kadar kuru üzüm..
     
    halilgkek12 ve Alfonso_ bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş