Antrenman Öncesi Protein Tozu ve Kardiyo

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve metalfaust tarafından 23 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. metalfaust
    Offline

    metalfaust Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    İyi günler, protein tozu kullanıyorum; 1 ölçek antrenman öncesi 1 ölçek antrenman sonrası olarak. Bugünden itibaren yoğun bir şekilde göbeğimdeki yağları eritmek için 1 saat bisiklet yapmayı düşünüyorum. 1 saat bisikletten sonra ağırlık antrenmanına gireceğim. Şimdi antrenmandan önce aldığım protein tozunu bisiklet yapmadan önce mi, yaptıktan sonra mı almalıyım. Teşekkürler..
     
  2. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    ben bu işin uzmanı veya hoca değilim. ama gerek forumdan gerek başka kaynaklardan edindiğin tecrübe protein tozlarının karaciğeri fazlaca yorduğudur. protein zaten nereden alınırsa alınsın karaciğeri zorluyor . ben sadece idmandan sonra almanın sağlığın açısından fayda var derim.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Oncelikle Cardio idmani ile agirlik idmanini ayirmani tavsiye ederim, Haftanin ayri gunlerinde yapman daha yararli olacaktir veyahut gunluk sabah ve aksam olarak seans yapman. Cardio idmani yag yakim amacli yailiyor ise sahsi fikrim sabah yapilmasinda fayda vardir,boylece glikojen depolari bos olarak yag yakma islemi gerceklestirilebilir. Kas yakimini minimize etmek adina sabah seansindan once amino asit ve L-carnitine (sivi) alinabilir. Tabi butun bunlar yapilirken karbo alimi azaltilmalidir.

    PS.Yukarda yazdiklarimin hepsi sporda belirli bir gecmisiniz oldugu dusunulerek yazilmistir.
     
  4. NESTOR
    Offline

    NESTOR Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2012
    Mesajlar:
    288
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    dünya
    protein tozunu günde 2 kez alacaksan eğer sabah kalkınca ve spordan sonra almalısın
    spordan önce almana lüzum yok.
    kardioyuda idmanla aynı gün yapma zaten bütün enerjini vermiş olacaksın verim alamazsın...
     
  5. metalfaust
    Offline

    metalfaust Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    tamamda 1 yıldır body building yapıyorum, zaten haftanın 6 günü çalışabiliyorum, bir gün göğüs diğer gün kol kanat diğer gün omuz arka kol yapıyorum. Kalan 3 günde cardio yaparsam her kas grubunu haftada 1 kez çalıştırmış olurum. Bu gelişim için yetersiz olmaz mı ?
     
  6. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Oncelikle bacak goremedim programinda, genel anlamda kaslari hafta da bir adabiyla (hakkini vererek) calistirmak zaten onerilen dozajdir. En azindan overtraining ihtimalini ortadan kaldirirsiniz.
     
  7. metalfaust
    Offline

    metalfaust Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2012
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    bacakta var yazmayı unutmuşum, peki öyleyse o zaman haftada bir ağırlık, kalan 3 gün cardio yaparım o zaman cardio yaptığım günler sadece sabah kahvaltıda protein tozu içerim.
     

Sayfayı Paylaş