antreman programıma yardım ve görüşleriniz

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve schlierkamp tarafından 31 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. schlierkamp
    Offline

    schlierkamp Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Öncelikle kendimi tanıtayım.16 yaşındayım yaklaşık 6 aydır bodybulding ile uğraşıyorum ve bu sporu severek devam ediyorum.Öncelikle kendime bir program hazırladım fakat biraz ağır bir program olduğu için kaslarım erirmi diye tereddüte düştüm.Yararlı olurmu olmazmı gibi tereddütlerim oldu.Görüşlerinizi almak istedim bana yardımcı olursanız sevinirim.
    I.Gün
    üst göğüs (bu ikisi süper set)
    üst göğüs dumbel fly
    pull ower
    bench press(fly ile süper set)
    dumbel fly
    şınav


    Alın Triseps( süper set)
    Dar benç


    leq extensions
    leq curl
    II.Gün
    omuz press(süper set)
    yana açış
    arnold press
    öne açış
    lat omuz çekiş
    upring rowing

    Barbel Curl(süper set)
    Dumbel Curl
    Concantre Curl

    Hack squat
    Calf raise
    III.Gün
    Göğse lat çekiş(süper set)
    süper rowing
    sırta lat çekiş
    dumbel rowing
    reverse pull down
    lat kanat çekiş

    Bench press(süper set)
    Dumbel Fly
    alt göğüs dumbel fly
    IV.Gün
    skoç uzatma
    skoç dumbel uzatma
    Barbel curl(süper set)
    Dumbel curl
    Hummer curl
    Alın Triseps(süperset)
    tek dumbel arka kol
    Lat Triseps
    V.Gün
    Omuz press (makina)
    Yana açış
    Öne açış
    Göğse Lat çekiş(süper set)
    süper rowing
    Lat kanat çekiş

    Yaptığım program bu.5. gün olmasına gerek varmı yokmu olmasada olur diye düşündüm ama yorum sizlerin bana yardımcı olursanız sevinirim yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 31 Mayıs 2012
  2. Muscleguy
    Offline

    Muscleguy Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    216
    Ödül Puanları:
    53
    Ağır bir program olmuş evet hareketleri azalt art arda da yapma bir gün ara ver fazla çalışıp az dinlenmek en kötü senaryo az ve öz çalış iyi dinlen.Çok iyi beslen sürantrenman olmasın.Şuan boy uzaman devam ediyor.Pullover hareketinden hiçbir zaman vazgeçme boy uzamasına bir nevi yardımcı olur arnold pressle omuz press çok fazla ağırlıkla yapma.Benim sana tavsiyem zamanın varsa göğüs-biceps 1 gün ara sırt-triceps,bacak-omuz 1 gün ara bacak haftada bir gün çalış bicepste set sayın 9 u geçmesin sabırlı olmayı da öğren çok güzel yaşta başlamışsın sabırlı ve özverili çalışırsan çok güzel sonuçlar alırsın ama yine de hocalarına danış onlara da sor
     
  3. schlierkamp
    Offline

    schlierkamp Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    peki hangi hareketleri çıkartıyım yada bildiğin bir güzel program varmı?
     
  4. schlierkamp
    Offline

    schlierkamp Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Ankara
    yardım edecek kimse yokmu?
     

Sayfayı Paylaş