Antreman Programı ve Supplement

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve -DeviL- tarafından 19 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. -DeviL-
    Offline

    -DeviL- Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba;
    Yaş 19
    Boy 1.71
    Kilo 75
    Öncelikle geçen yıl 7 ay kadar bu sporla ilgilendim ve yaz aylarında ara verdim. Yeniden baslayalı 3-4ay kadar oluyor. Geçen yıl pek supplement kullanmadım sadece 2ay kadar whey protein kullanmıstım.
    Bu dönemde creatin alımı yapmıstım ve bıraktım 1ay kadar dinlendirdim vücudumu.
    Şuan ki programım; sıcaklardan dolayı asırı hareket yapmamaya calısıyorum.
    Ptesi: Gögüs - Biceps
    Barbell Bench press (10-10-8-6)
    Incline Bench press (10-10-8-6)
    Pullover (10-10-10)
    Cable Cross Over (12-10-10)
    Ayakta Z-Bar (10-10-10)
    Hammer (10-10-10)
    Scott curl (10-10-10)

    Carsamba: Sırt/Kanat - Triceps
    Barfiks (8-8-8)
    Lat Pull down enseye (10-10-8-6)
    Seated cable rowing (10-10-8-6)
    T-bar (10-10-8)
    Skullcrusher/Alına Z-Bar (10-10-8-6)
    Dips (10-10-10) vücut agırlıgı ile,
    Pressdown (10-10-10)

    Cuma: Omuz - Bacak
    Military Press veya Bar ile enseye press (10-10-8-6)
    Bar ile öne press (10-10-8-6)
    Lateral Raise/Dumbell Yana açış (12-10-10)
    Leg extension (12-12-12)
    Squat (makinede) (12-12-12),
    Baldır çalısması (12-12-12)

    Bacagı programdan ayırmam ve tek gün calısmam gerekiyor biliyorum ancak vakit darlıgından suan için böyle :)
    Bazı bölgelere eklemem yada fazla oldugu için cıkarmam gereken hareketler varmı... kas kaybı yaşamak istemiyorum.
    Suan antreman sonrası için
    Biorythm AfterGlow kullanıyorum. Antreman öncesi kompleks karbonhidrat ve protein tüketiyorum.
    http://www.biorhythm-ads.com/After_Glow.cfm
    Günlük protein ihtiyacına destek ve yatmadan kullanmak amaçlı ise Gaspari MyoFusion almayı düşünüyorum.

    Yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle program ve supplement hakkında :)
    Teşekkürler.
     
  2. -DeviL-
    Offline

    -DeviL- Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorum yapabilecek yardımcı olabilecek biri yokmudur =)
     
  3. Burzum_^^
    Offline

    Burzum_^^ Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    319
    Beğenileri:
    708
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Insaat Muhendisi
    Yer:
    Oman, Muscat - Istanbul, Suadiye
    Gaspari hic kullanmadim, daha cok o.n %100whey yada muscletech nirotech kullaniyorum. ikiside gunluk protein ihtiyacina destek verebilecek birbirinden iyi kaliteli urunler. yaninda da twinlab 500gr glutamine iyi gider. karbonhidrat tozu alacagina yedigin makarna ve princ miktarini arttirarak kalan parayla glutamine alabilirsin. antremanina gelince besin takviyesini duzgun yaparsan buyuk adeleni 16set (omuz,gogus,kanat,bacak) kucuk adelenide (biceps,triceps,calf) 12sete cikarman daha faydali olacaktir. az tekrarli buyume programi yapiyorsun mevsim geregi cok hareket yapmak istemiyo olabilirsin ama bu mevsimde cok tekrarli setler mevsimi sartlarini lehine cevirmene yapdimci olacaktir. 12 tekrarlar guzel fakat biceps hep 10 tekrar sabit kilo adeleni buyutmen icin yetmeyecektir 12-10-8-6 gibi pramit sistem adelenin hacim almasini kolaylastiracagi kanaatindeyim.
     

Sayfayı Paylaş