Antreman hareket tekrar sayısı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ersinpl1 tarafından 8 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. ersinpl1
    Offline

    ersinpl1 Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar spor salonumdaki hocam mesela örnek vereyim göğüs icin programıma 4-5 tame hareker yazıyor bunlar bench press incline decline press pullover cable fly gibi hareketler bu hareketler bana az geldigi için ben üstüne ilaveler yapoyprım mesela dumblee bench incline dumbell press gibi bazı hareketler koyuyorum hocam yaptıgımın cok tekrarlı oldufu için yag yakımına yönelebilecegini hacim kazanmamın zorlaşabilecegüni söyledi ama sadece programdaki hareketleri yaptıgımdada ağrı bile hissetmiyorum sizce benim yaptıgım dogru bişeymi yoksa sadece programımdaki 4-5 hareketimi yapmalıyım
     
  2. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocanız bu konuda doğru söylemiş fazla hareket yaparsanız overtraining olmanız yüksek ağrı olmaması gelişmeyeceğiniz anlamına gelmez.O yüzden hocanızın verdiği programı yapmanız daha faydalı olucaktır.
     
  3. Reşat Bozkurt
    Offline

    Reşat Bozkurt Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul, Turkey
    Aynen zaten 4 yada 5 hareket yeterlidir daha enerjiniz varsa bu sizin o hareketleri yeterli ağırlıkları kaldırmadığınz o hareketlerın hakkını vermediğinz anlamına gelir


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.696
    Beğenileri:
    1.893
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    set aralarındaki süreyi kısalt , ağırlıkları da yükselt zorlanmamanın sebebi muhtemelen sayılara gerekenden fazla önemi veriyor olman. 12 tekrar yapacağım diyip 12'de bırakıyorsundur.
     
  5. atraksiyonlu
    Offline

    atraksiyonlu Üye

    Katılım:
    29 Mart 2015
    Mesajlar:
    471
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum ağır girdikten sonra bench pressi 8 set bile yapsan yeterli olur önemli olan kası olabildiğince zorlaman bir de çok tekrarla yağ yakma diye bir şey yok eskiden 20 tekrarın iyi olduğu savunulurmuş ve öyle çalışırlarmış kas kazanıyorlar mıydı peki evet ama etkisi daha az 8-12 tekrar iyidir

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş