Antremanım ve Protein Tozu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve pc-se7en tarafından 2 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    Merhabalar,

    Forumda önceleri 3-4 konu açmıştım. Güreşçiyim önceki konuları açalı uzun zaman oldu. Şu an 185 boyunda ve 83 kiloyum. Amatör olarak bu işle 1 yıldır uğraşıyordum ancak önemsemiyordum ancak güç gerektiğinin farkına vardım ve yaklaşık 2 aydır aşağıdaki egzersizleri yapıyorum. Barfiks'te 1 tane çekince kendimi geri yukarı çekemiyorum. Bacak için ise merdiven çalışması yapıyoruz haftada 2 gün. Ancak 85 Kg'daki rakiplerime göre zayıf kaldığım,zorlandığım zamanlar oluyor. Ayrıca sıkı antreman yaptığımızda kollarım çabuk kesiliyor. (Dermansız kalıyor,sıkmakta zorlanıyorum)

    Ölçüler ;

    Kol : 33 cm
    Bel : 83 cm
    Göğüs : 98 cm
    Bacak : 59 cm
    Baldır : 40 cm

    Bu ölçüleri Kasların Ölçüleri Nerelerden Alınmalı adlı konuda anlatılanlara göre aldım ancak değerler 1-2 cm yüksek alınmış olabilir.

    Haftalık Periyod ;
    Pazartesi : Güreş Antremanı + Akşam ( Dumbbell Curls - Hammer Curls ) + Karın Egzersizi
    Salı : Merdiven Çalışması (Bacak) + Akşam ( Dumbbell Pullover - Dumbbell Bench Press Close )
    Çarşamba : Güreş Antremanı + Akşam ( Dumbbell French + Latarel )
    Perşembe : Merdiven Çalışması (Bacak)
    Cuma : Güreş Antremanı

    Kol Egzersizlerini şuan 10 Kg dumbell ile 3 x 20 şeklinde yapıyorum. Göğüs ise 3x10 şeklinde yapıyorum. Güreş Antremanları nedeniyle iyi besleniyorum ancak Protein değeri vb.. dikkat etmiyorum. Vücut gelişimi için dumbell ile yaptığım egzersizlerden daha iyi verim alabilmek için Protein almam şart mı ? Zira bir kaç kişi protein kullanman gerekiyor diyorlar ?
     
  2. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    protein alman şart değil ama zaten 1 senedir sporla uğraşıyorum diyorsun

    protein ihtiyacını karşılamak için alabilirsin ama bunu doğal yollardanda karşılayabilirsin
     
  3. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    Örneğin neler yemeliyim veya hangi protein ürününü kullanabilirim ? Birde sizce bu programla birşeyler elde etmek mümkün mü?
     
  4. Duke Nukem
    Offline

    Duke Nukem Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2006
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    90
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Yüzme
    Yaş ve amaç nedir? Şayet 15 yaşındaysanız ve amacınız da güç kazanmak ise ona göre bir plan hazırlamanız yerinde olacaktır.

    Aldığınız kalorinin %15 ini proteinden karşılayacağınız bir beslenme programı hazırlayın.

    Çalışma programınız bence çok karmaşık. Güreş antrenmanlarında izometrik çalışmalara odaklanın, haftada iki gün de bacak(merdiven+lunge+jump squat)-sırt(barfiks türevleri) ve göğüs-omuz çalışmanız yeterli olacaktır. Önemli olan güç kazanmak ise bu çalışma yeterli olur.
     
  5. pc-se7en
    Offline

    pc-se7en Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Hatay
    Yaş 16 ve güç kazanmak istiyorum. Güreş antremanlarında ağırlıklı olarak teknik çalışıyoruz. Body ile alakası yok. Acaba önerebileceğiniz bir beslenme ve çalışma programı var mı ?
     

Sayfayı Paylaş