amaç: fit vücut. yaş:16 (beslenmem doğrumu?)

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve baskn35 tarafından 15 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. baskn35
    Offline

    baskn35 Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2010
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Herkese merhaba
    yaz öncesi yaklasik 2 ay salona yazildim. Forumu elimden geldiğince arastırdım. Bilgi toplamaya calistim. Amacımı fit vücut olarak belirledim. Size kısaca beslenmemden bahsetmek isterim.

    Bazen sabah 10 da sadece mide calismak icin gidiyorum.
    Haftada 3 veya 4 gün diğer adeleler için gidiyorum(aksam)
    Sabah gitmediğim günler aksam diğer adelelerle birlikte mideyi yapıyorum.

    Sabah mide calistigim gün:
    9:30 elma + 1 çatal bal
    mekik idmanı sonrası 1 beyaz,1 tam yumurta / keçi sütü / peynir/kahvaltı tabağı.

    Oglen 13-14 civarı esmer ekmek arasına haslanmıs tavuk.

    17:00 civarı elma + muz (antreman oncesı) + pilav eklemeyi dusunuyorum.
    18:00 antreman
    antreman sonrası 200 gram haslanmıs tavuk + sebze yemeği.
    21-22:00 civarı meyve tabağı.

    yatmadan önce 10 dakika ip atliyorum. keçi sütü içip yatıyorum(yarım yağlı)

    Sabah mekiğe gitmediğim günler kahvaltıyı biraz geç yapıyorum geriye kalan hersey aynı.
    Idmana gitmediğim günler aksam 200 gr tavuğu yemiyorum. Onun dısında hersey aynı.

    Boy : 1.70
    Yas : 16
    kilo : 57

    Not: arkadaslar herkese saygım sonsuz, hepinize yorumlarınız ıcın sımdıden tesekkur ederım. Tek bir rica olacak. Lütfen "yasın genc baska sporlara yönel" lafını kullanmayın. Inanın cok dusundum tasındım. Fakat sonunda hayalim olan sixpackten vazgecemedim. Bu yuzden ben bu yola artık girdim. Sizden tek beklediğim tavsiye,öneri.eleştri. Lütfen bu yolda bana destek olun arkadaslar.
    Ve inanın günde çift idman okul ile birlikte gerçekten zor.
    idmanlarda akıttığım her teri mideyi düşünerek yapıyorum diyebilirim.
    karına ağırlık verenler bilir. fit vücut için karın ıdmanları gercekten ağırdır. insanı zorlar. Heleki sabah bir baska. Simdiden cok tesekkur ederım yorumlarınız ıcın

    herkese saygılar
     
    Son düzenleme: 15 Eylül 2011
  2. DeaqLe
    Offline

    DeaqLe Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2010
    Mesajlar:
    241
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Artvin
    Programınızda önemli yerleri iyi kavramışsınız.Sadece bir iki öneride bulunmak istiyorum.

    Sabah kalktığınızda metabolizmanızı hızlandırmak için 2 bardak su içebilirsiniz

    Mide çalışmadan önceki öğününüze 4-5 yumurta beyazı 1 sarısı , yulaf ekleyebilirsiniz

    Elma ve balı mide çalışmadan sonra alabilirsiniz.

    Antreman öncesi öğünü olan elma + muzu antreman sonrasına , mümkünse beyaz pirinç olmamakla beraber pilavı antremandan 2 saat öncesine alabilirsiniz

    21-22 deki meyve öğünü yerine tavuk göğsü , balık veya kırmızı et ekleyebilirsin.Meyve o saatte yemen sana yağ olarak geri döner.


     
    baskn35 bunu beğendi.
  3. baskn35
    Offline

    baskn35 Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2010
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    anladım cok tesekkur ederım yorumun ıcın fakat o meyve tabağı olmadan vücut gercekten halsiz dusuyor. Kendımı cok gucsuz ve halsız hıssedıyorum bu yuzden oyle bısey ekledım. belki 1 saat geriye cekebilirim en fazla.
    yinede tesekkurler onerılerın ıcın.
    unutmadan kahvaltıdan sonra balık yağı hapıda ıcıyorum
     
  4. BassHunter
    Offline

    BassHunter Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    184
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Öncelikle 17.00 da öğün 18.00 da antrenman demişsin beslenme ve antrenman arasındaki zaman aralığı minimum 90 dakika olmalıdır.

    Ayrıca okul saatlerini merak ettim 9.30'da nasıl kahvaltı yapıyorsun. Ayrıca mide çalışmanı (kaç tane yapıyorsan) hafta sonunu max. derecede kullanmanı öneririm.
     
  5. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    oncelıkle program basatn sona yanlıs

    -kılonun mın 1.2-1.5 katı proteın al

    -eger kılon azsa kılonun 4-5 katı kompleks karbonhıdrat al

    -ve ole beslnme ıdman gunune yada dınlenme gunune gore degısen bır durum degıldır hergun devam edılmelıdır yanı her gun mın kılo x 1.5 katı proteın alman gerek

    - aksam 8 den sonra meyvaya gerek yok o ogunu daha erkene cek onun yerıne en azından 100gr lor ekle

    - sabah kahvaltısı olayı cok yanlıs bı kere - 2 tam -3 beyaz -100gr yulaf - cevız - sekersız yesıl cay gıbı bır ogun olmalıdır

    - bu arada kenıdını gucsuz hıssetme sebebın kompleks karbonhıdrat almaman yeterı kadar o yuzden 5 katı karbonhıdratla basla sonra hala devam ederse arttır her hafta

    -gunde cıft antrenmana gerek yok hatta kesınlıkle yok

    - karın kaslarını gorunur kılmak ıstıyosun ama gunde 2 kez hatta agırlık calısmasınıda ekelyınce karın kaslrını 3 kez yoruyorsun bu programla cok zor karın kaslarının gelısmesı

    - haftada maks 3 kez karın antrenmanı yap bırı agırlıkla calıs
     
    Son düzenleme: 15 Eylül 2011

Sayfayı Paylaş