Alternatif Protein?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve thendo tarafından 8 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. thendo
    Offline

    thendo Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba , 2 aydır sabahları yumurta yemekten gına geldi sivilcede arttı sanki başka birşeyde olabilir ama bıktım yulafı denedim onuda yiyemedim çok kötü tadı neyle denediysem olmadı sabahları kahvaltıda yemek için protein öneriniz nedir yenebilcek birşey
     
  2. PointQuard
    Offline

    PointQuard Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2015
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    48
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Sade yumurta yeme , peynirli ye ne biliyim menemen yap mesela. Yumurta sevmiyosan brokoli ye :D ben hiç sevmezdim yumurtayı , ama ucuz olupta yüksek protein içeren tek şey yumurta yani. Kışa girdğimizden beri yaklaşık iki aydır her sabah en az 10 tane yerim. İmkan olsa paso kırmızı et yemek isterim tabi ama imkan yok mecburuz hele ki ideal vücuda ulaşmak istiyorsak besinlerin tadı , kokusu vs. önemsiz olmalı.
     
  3. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.420
    Beğenileri:
    1.012
    Ödül Puanları:
    123
    yumurtanın beyazı sivilce yapmaz sarısını az tüket yumurta gibi bir protein kaynağı vazgeçilmez bence
     
  4. thendo
    Offline

    thendo Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    yok ya hiç içimden gelmiyor yemek her şekilde denedim zaten :) brokolide sabah 8 de yenmezki ya akşam olsa neyse de sabah :/ yokmu başka birşey ya o kadar yiyecek var :/
     
  5. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.420
    Beğenileri:
    1.012
    Ödül Puanları:
    123
    lor peyniri veya süzme beyaz peynir olabilir ama lor peyniri tavisye ederim;)
    --- Mesaj birleştirildi, 8 Aralık 2015 ---
    başka bir alternatif de takviye olarak protein tozu kullanabilrsin
     
  6. thendo
    Offline

    thendo Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    hmm lor mantıklı olabilir çeşidi varmı lorun hangi marka falan tavsiye ?
     
  7. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.420
    Beğenileri:
    1.012
    Ödül Puanları:
    123
    çeşidi yok ama tahsildaroğlu veya kaanlar falan marketlerde bulabilirsin bimde de var a101 de
     
  8. thendo
    Offline

    thendo Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    ne kadar yemek mantıklı sabahları ? ben 3 yumurta yiyordum hoca 4 demişti buna karşılık ne kadar yemem lazım
     
  9. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.420
    Beğenileri:
    1.012
    Ödül Puanları:
    123
    o zaman bir kase yiyebilirsin
     
  10. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    yumurta yenmezmı ya bıkmadan yedıgım sabah 4 tane hemen bıtıyo üzülüyom sonra lora geçiyom sonra yulafa en guzelı sonda yulaf oluyor muhabllebi gibi:)
     

Sayfayı Paylaş