Acil yardım!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Teomanylmz tarafından 10 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Teomanylmz
    Offline

    Teomanylmz Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar herkese iyi günler, bu hafta fitness seti ve 5'er kiloluk 2 dambıl aldım. Yeni başladım, 10-15 kilo fazlam var ve her erkek gibi kaslı bir vücutta istiyorum. Evde çalışacağım neler yapmalıyım, elimde ki araçlar ile nasıl hareketler yapıp(ne kadar arayla) günde ortalama kaç dk çalışmalıyım. Ve tabi ki beslenme olarakta neler yiyebilirim. Lütfen detaylıca anlatım da bulunursanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim.:)
     
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Forumu okuyabilirsiniz.
     
  3. Teomanylmz
    Offline

    Teomanylmz Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Evet göz geçirdim. Bilgisizliğime verin lütfen pek net cevaplar bulamadım yada denk gelmedim.
     
  4. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    288
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    5 er kiloluk dambılla kas namına bir şey olmaz. Bunun için salon şart ya da odanda, deadlift, bench press ve squat yapabileceğin ekipmanlar ile kilo artırımı için dambıl ağırlıkları olmalı.
    Örneğin kol için en azından 20-25 kiloluk dambıllar için seçeneğin olmalı.
     

Sayfayı Paylaş