abdominal training

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sophisticated tarafından 19 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sophisticated
    Offline

    sophisticated Üye

    Katılım:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    1 nisanda diyet ve spora başladığımda 1.80 boy 93 kgdım 18 gün sonra bu gün 88 kiloyum.... koşu bandında 45 dakika invertal yapıyorum ve karın hareketleri yapıyorum.hiç spor geçmişim yok tahmin ettiniz gibi karınımda yağlanma var ama yağın altında iyi sayılabilecek seviyede karın kaslarım var.2sene içinde aldığım kilolar ile karın kaslarım gözükmemeye başladı
    bugün hocamdan yeni program aldım.programım söyle
    1.gün
    roman chair sit up 3*15
    lying crunch 3*30
    dumbbel side bent 3*100
    bent ower bar twisting 5 dakika yada 3*100
    2.gün
    incline bench leg raise 3*20
    hunging leg raise knee up 3*20
    incline lateral sit up 3*20
    twister 3*100 yada 5 dakika
    3.gün
    cable crunch 3*20
    seated knee up 3*20
    abdominal crunch machine 3*20
    hyper extension 3*20
    hocam hergün yapmamı istedi bu programı
    spor geçmişi ve eğitimini almış tecrübeli bir hocam var.
    sormak istediğim sizce hergün bu haraketleri yapmalımıyım.benim düşüncem bir gün yapıp birgün dinlendirmek karın kaslarımı sizce hergünmü yapayım yoksa bir gün yapıp birgün dinleneyimmi
     
  2. Cinciali
    Offline

    Cinciali Yeni Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kütüphaneci
    Yer:
    Kocaeli
    Bir bilen cvp verse arkadaşın sorusuna . Aynı soruyu ben de kendime soruyorum çünkü
     
  3. voyager77
    Offline

    voyager77 Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    abdominal bölgedeki kaslarında bir göğüs bir omuz vs bulunan kaslardan farklı olmadığı nasıl bu kas gruplarını her gün çalıştırmıyorsak hergünde ab çalışılmaması gerektiğini, gün aşırı çalışmanın daha uygun olacağını söyleyebilirim.
    Haftada 5 gün spor yapan bir bireyin 3 gününü ab'a ayırması yeterlidir.
     
    Cinciali bunu beğendi.
  4. wolfmen
    Offline

    wolfmen Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    MERSİN
    eger abdomınal bölgede kas yapmak istiyorsanız ab calısmanızı haftada 2 ye kadar cekin derim ama yok hayır ben abdominal bölgeyi inceltmek istiyorum diyorsanız o zaman her gün çalısmak uygundur :) bırakın overtraining olsun......
     
  5. Cinciali
    Offline

    Cinciali Yeni Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Kütüphaneci
    Yer:
    Kocaeli
    Ben de 2 ye çıkardım sizi dikkate alarak
     

Sayfayı Paylaş