Ağırlık Arttırma...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hasjay tarafından 24 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. hasjay
    Offline

    hasjay Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2007
    Mesajlar:
    117
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar kafama takılan bir şeydi...sizinde görüşlerinizi bi alayım dedim...''acaba siz bölgelere göre ağırlıkları kaçar kaçar arttırıyorsunuz?büyük ve küçük kaslar,piramit sistem vs...Umarım laf kalabalığı olmamıştır arama sonucun da bulamadım da.Sormamın nedeni ise gerelimi max seviyede tutmakla ilgili...
     
  2. operation
    Offline

    operation Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    0
    -Göğüs,omuz,bacak antremanlarında 15 tekrarı çıkarabildiğim ağırlığa 10 kg. takarsam 12 yi anca çıkarıyorum,1 10kg. daha eklediğimde bu tekrar 10 a düşüyor bu şekilde 6 tekrara kadar gidiyorum. Aynı ağırlıkla en fazla 2-3 idman üst üste çalışıyorum(örn: 1.göğüs idmanı 60 kg. ile başladıysam 2. göğüs idmanıda 60 ama 3. sünde mutlaka 70 olur)tabi bunlar sezonda, kür esnasında böyle, yoksa normal dönemde aynı bölgenin 4. idmanın da 1 arttırıma gidebiliyorum.
    -Diğer bölgelerde de aynı sistem ama 10 kilo yerine 5 kg. luk arttırımlar gerçekleşiyor.
    -Çok ekstra günlerde.. ki herkesin kendini güç ve kondüsyon açısından mükemmel hissettiği günler vardır.İşte o günlerde mümkün olduğunca kendi rekorlarımı kırmaya çalışırım. O antremanı takip eden ilk antremanda da o kiloların altına düşmemeye çalışırım. Kendi kendime '' Sen x kilonun altına girdin artık daha aşağısına girmek yok,geriye düşmüş sayarım'' diyerek motive ederim.
     
    Trabzonum61 bunu beğendi.
  3. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    ilk set ısınma seti gibi sayılabilecek 15 tekrarlı rahat çıkan bir set oluyor. daha sonra hissettiğim şekilde arttırıyorum. motivasyonuma göre falan değişiyor.ama mutlaka bir önceki setten daha ağır oluyor.
     
  4. bare
    Offline

    bare Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ff

    ya arşadaşlar ben anlayamadım.diyelimki göğüs hareketine birinci sette 60 la girdin ikinci sette 70 üçüncü sette 70 mı.bide diyelimki set set kilo artırdın en son cıktığın kiloyla kaç antreman çalışılmalı.bu konuyu iice bi acarsanız sevinirim hep kafamda soru işareti olarak kalıyor bu ağırlık artırma..
     
  5. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    Agirlik arttirmandan kastin piramit set galiba

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/rl-k-de-iltirmeden-piramit-t52884.html?t=52884

    buraya bakabilirsin tekrardan ayni seyleri yazmayayim dedim
     

Sayfayı Paylaş