Ağırlık Çalışmalarında Nefes Teknikleri ?!...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ercan gürgöze tarafından 21 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    ağırlık çalışmalarında "nefes teknikleri" ...bu konuda antrenör arkadaşların yorumları...)))
     
  2. Fυякαη Acαя
    Offline

    Fυякαη Acαя Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2009
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Kemerburgaz
    Antrenör değilin fakat bildiğim kadarı ile yardım etmeye çalışayım. 4 tane spor salonuna gittim. 1 tanesi hariç diğerleri hep her anlamda iyi salonlarda çalıştım. Antrenörleri de iyiydi. Hatta Bir tanesi Fenerbahçe eski voleybol takımının kaptanıydı ve vucut geliştirmede Almayada 1.likleri vardı .

    Her zaman derdi . Zorlandığın yerde nefes vericeksin .

    Örneğin Bench Press Üzerinden yola çıkarsak, ağırlığı kaldırırken nefes verilir indirirken nefes alınır. Ancak Nefes 1 kerede değil yavaş yavaş verilmelidir. Yani dudaklarımızı ıslık çalarmış gibi yapmamız gerekir .




    Ayrıca bunu da buldum bir oku istersen uzunu da var istersen ö.m dan atarım...


    Doğru nefes alma tekniklerini toparlamak gerekirse, doğru nefes kısaca nasıl olmalı? Doğru nefes derin, uzun ve sessiz olmalı. Bu şekilde nefes alma özellikle bebeklerde ve hayvanlarda çok net bir şekilde görülebilir: Nefes alma, uzunca bir nefes verme, kısa bir aralık ve sonra tekrar nefes alma... Karın düzenli ve yumuşak bir şekilde kalkıp iniyor. Bebekler efor sarf ettiklerinde bilinçli bir şekilde nefeslerini derinleştiriyorlar, en basitinden altları değişirken bile olan bir durum bu.
     
    Son düzenleme: 21 Mart 2011
  3. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    genel kaspamda doğru...ancak 2 hareket vardır,terstir:

    - halter çene altı çekişler
    -halter körl

    bunlarda ters uyguama hareketin streisni daha çok arttırır...)))
     
    Fυякαη Acαя bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş