Aç kalarak kısa sürede kilo kaybı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve legiblee tarafından 1 Mart 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. legiblee
    Offline

    legiblee Üye

    Katılım:
    1 Mart 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar belki bu soru çok sorulmuştur ama netteki araştırmalarımla net bir cevaba varamadım. ben şimdi obez değilim sanırım. ama kilolu olduğumu söyleyebilirim. 180 kilo ve 95 kiloyum. ben bugün mesela sabah 5 adet zeytin 1 bardak yağsız süt içtim daha sonra da bilindik dumbeller ile omuz göğüs egzersizleri yaptım. mekik falan çektim. akşam ise 2 yumurta ve bi yarım kuru soğan yedim. su tüketimi yaptım biraz da. şimdi be bu şekilde kilo verebilir miyim kısa sürede. sağlıklı olmadığı çok açık ama kilo verdirir mi bu sistem bana kısa sürede. göbekte göğüslerde ve suratta incelme sağlar mı ?
     
  2. Moriarty
    Offline

    Moriarty Üye

    Katılım:
    12 Mart 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    tabii ki zayıflarsın hemde normalden fazla hızlı olur çünkü aşırı derecedede kas kaybı olur. ama kas kaybı gitmesi tabiikide iyi bişey değil o yüzden diyetinde yağsız proteinler olsun mesela günlük 400 500 gram tavuk gogusu bulunsun kı kas kaybını minimuma indir zayıflamak ıcın gogus egzersizleri falan tabiiki iyi ama yuruyus falanda yap. bu arada yarım kılo tavugun senin yag yakmana gram mani olmaz fakat kilo vermene manı olur.
     
  3. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.085
    Beğenileri:
    488
    Ödül Puanları:
    93
    Kilo verdiğini zannedeceksin ama kasların ericek. Yüzün falan incelmicek gittikçe sarkacaksıb
     
  4. legiblee
    Offline

    legiblee Üye

    Katılım:
    1 Mart 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    sarkma çok olacağını düşünmüyorum ben şahsen çünkü spor da yapıyorum tamam belki çok fazla değil öyle spor salonu gibi değil ama yine de yattığım yerden aç kalmıyorum
    anladım kardeşim yani kısacası yağsız protein tüketimiyle kas kaybını da azaltırsam olur bu şekilde
     
  5. Moriarty
    Offline

    Moriarty Üye

    Katılım:
    12 Mart 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    ya kardeşim 25 kilo vermiş adamım ben cahil cühela konusup milletin hevesini kırmayın. ben proteinli diyet yaptım fakat abidik gubidik diyetle sporu bir arada götürüp AHA taş gibi baklava cıkaran adamlar gördüm.
    aynen kardeşim 500 gram proteinini al mis gibi diyet olur senin için. hatta HIIT diye birşey var onu araştır, fakat forumdan araştırma, insülin direnci ve glisemik indeks terimlerinide araştır. gerçek sağlıklı kilo ve hızlı kilo verme bu kelimelerde gizli onlarıda forumda araştırma. forumdaki bilgiler sınırlı bu konularda.
     
  6. legiblee
    Offline

    legiblee Üye

    Katılım:
    1 Mart 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    sağolasın kardeşim araştıracağım
     
  7. aslangur
    Offline

    aslangur Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.085
    Beğenileri:
    488
    Ödül Puanları:
    93
    500 gram protein ? hmm... cahil cühela
     
  8. Aliriiiza93
    Offline

    Aliriiiza93 Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Girne
    500 gram tavuk demek istemiş dili sürşmüş genetiğe göre değişir ya

    SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş