9kg. verdim daha veremiyorum.

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Hoover tarafından 24 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Hoover
    Offline

    Hoover Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar arkadaslar. Araniza yeni katildim ve duzenli olarak da takipte kalicam. Spor yapmaya yeni basladim ve baya hevesliyim. Yasim 33 ve bu yasima kadar bedenimle ilgili ciddi sıkıntılar yasadim. Obezite boyutuna ulasmadim ama bi halkayla gezdim ve calismaktan dolayi kendime bakamadim. Artik spor yaomaya basladim ama neticesinde birazda yardim almam gerekli. Boyum 173 cm 80 kg'im . yaklasik 1.5 aydir duzenli spora gidiyorum. Bana basta cardio yap sonra agirliklara gec denildi. 15 dk kosuyorum ardindan 30km hizla 20km bisiklet suruyorum ve 1-1,5 saat agirlik calisiyorum. Acelem yok tabiki zamanimiz var ama aklima takilan seyler var. Cardio yaparken uretmeye calistigim kaslarima zarar vermiyormuyormuyum? Beslenme olarak yagsiz,tuzsuz,sekeriz ve fazla karbonhidrattan uzak duruyorum. Hergun gidiyorum .antrman oncesi karnitin aliyorum ve sonrası protein tozu kullaniyorum.
    Aslinda dedigim gibi acelem yok ama spor yapmayı cok sevdim ve bu rutinimi kaybetmek istemiyorum. Bide sporu sabah kalktiktan 1 saat sonra yapıyorum ve gitmeden 1 muz ve karnitin kullaniyorum. Bana bu konuda yardimci olacak birilerine ihtiyacim var. Arastirsam da bana uygun programlar bulamiyorum. Beslenmem nasil olmali. Spor oncesi ve sonrasi? Suplementleri ne zaman kullanmaliyim? Guc arttirmam icin ne yapmam lazim. Bu cirkin gobekten kurtulup fit bir gorunume kavusmam icin nasil bir program uygulamaliyim?

    Tesekkurler.
     
  2. NuuJacK
    Offline

    NuuJacK Üye

    Katılım:
    31 Mart 2016
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    spordan 20 dk önce yağ yakıcı spordan hemen sonra protein tozu kullan ayrıca spordan önce karb. ağırlıklı spordan sonrada protein ağırlıklı beslenmen en doğrusu.Beslenme programını kendin yapacaksın herkez gibi yiyeceğin yemeğin besin değerlerini araştırıp kendine göre program yaparsın.Güç attırman için hacim kazanıp kas yapman lazım sen diyette olduğun için güç attırman imkansız var olan gücü korumaya bak zayıfladıktan sonra tekrar bulk dönemine girdiğinde güç kazanırsın ancak.
     
  3. Franquez
    Offline

    Franquez Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    892
    Beğenileri:
    349
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    BURSA
    dostum cok guzel yazmısında takıntım var herkez değil herkes yanlıs anlama bozmak amaclı soylemedım sadece düzeltmek için:)
     
  4. undencem
    Offline

    undencem Üye

    Katılım:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Daha zayıf olunca daha sağlıklı olacağının garantisi mi var. Boy kilo durumun çok iyi bence. Sağlıklı olmaya çalış yeterli
     

Sayfayı Paylaş