7-8 aylık bulk için

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve TheBlack_D-D_ tarafından 3 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. TheBlack_D-D_
    Offline

    TheBlack_D-D_ Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2011
    Mesajlar:
    438
    Beğenileri:
    112
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sochi
    Arkadaşlar belki bazılarınız biliyordur street workout ile uğraşmaktaydım normalde fakat boksa geçiş yaptım street workout haftada 3-4 gün kadar yapabiliyorum. Program vs ayarladım her kas grubuna uygun. Şimdi nokta şu, amacım kilo almak. Fiziğim güzel fakat üstüne daha da kütle eklemek amacındayım hazır kışa da girerken. Haftada 6 gün antrenman yapıyorum. Boks antrenmanları zaten yeterince efor sarfettiriyor. Onun üstüne bir de sw ekleniyor bazı günler.

    Kilomu korumak için almam gereken kalori miktarı 2800 civarı. Bunun üstüne 500 kadar ekleyip günlük 3300 civarı kalori alarak kilo almayı hedefliyorum. Veya 800 kalori kadar artırabilirim o zaman da 3500 ortalama alımım olacak günlük. Şimdi karbonhidrat ağırlıklı bir diyet olursa birkere o kadar çok vakit ayıramam beslenmeye. Çünkü 1 gr karbonhidrat 4 kalori. Çok yemem gerekecek. Onun yerine yağ ve karbonhidratı eşit paylaştırmayı düşünüyorum. Yani şöyle, günlük 120-150 gr protein yani 600 kalori proteinden ortalama. Yuvarlak hesap %20 proteinden diyelim hadi. Geriye kaldı mı %80. Bunun %40 ını karbonhidrattan %40 ını yağdan alırsam. 300 gr kadar karbonhidrat, 150 gr kadar da yağ alacağım. Böyle bir beslenmeyle kilo almak gibi bir hedefim var. Tabii ki lean mass şeklinde yani mümkün olduğunca yağsız kütle olarak. Zaten ecto-messo bir yapıdayım çok yağlanma sorunum yok ama dikkatli olmakta fayda var.

    Kısaca;

    Günlük 3500 kalori alacağım. %40 ı karbonhidrattan, %40 yağdan ve %20 proteinden gelecek. Önerileriniz neler ?
     

Sayfayı Paylaş