6 aylık gelişim

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mikaelson tarafından 22 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mikaelson
    Offline

    mikaelson Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Arkadaslar antrenman sonrası ölçülerim:
    Kol:37
    Önkol:32
    Omuz:123
    Göğüs:105
    Bel:78
    Bacak:57
    Calf:37
    Kilo:71. Boy:178
    Bu şekilde sizce nasıl ? Buarada yağ oranım 12 13 civarı.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. hukukcu
    Offline

    hukukcu Üye

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    6 ay önceki ölçüleri yazmamışsın ki nasıl anlayalım gelistin mi ne oldu :)

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. mikaelson
    Offline

    mikaelson Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Çünkü olcmemistim :)
    Sadece kolu olcmustum o da 29du. Kiloda 63 civariydi ektoydum yani.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. hukukcu
    Offline

    hukukcu Üye

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Öyleyse sadece kol ve kilona bakacaksam iyi gelismissin kardeşim tebrikler, zaten ilk 6-8 ay max hızda gelişim olur aynen devam :)

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. BulkHulk
    Offline

    BulkHulk Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    369
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Dostum maalesef yanlış ölçü var,6 ayda 8 cm kol büyütmek söz konusu bile olamaz.Ya önceki ölçümün 35 cm dir,yada şuan kolun 31 falan.
     
  6. mikaelson
    Offline

    mikaelson Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Teşekkürler :) Bide genel olarak ölçü anlaminda geride kalan bölge varmı sizce veya digerleirne göre ilerde olan ?

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. mikaelson
    Offline

    mikaelson Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    29 olan kol soguk 37 olan sıcaktı bunun etkisi olabilirmi?

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. hukukcu
    Offline

    hukukcu Üye

    Katılım:
    11 Mart 2016
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Hocam ben de yeni başladığımda kolum ayda 1-2 cm büyümüştü ilk dönem, bunun etkisi olabilir..

    SM-N7500Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş