4.ay göğüs programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve cesarino tarafından 4 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. cesarino
    Offline

    cesarino Yeni Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar aklıma takılan bir kaç bir şey var öncelikle.

    Sporda 4.ayımdayım ve bundan önceki 3 ayda göğüs programım; Bench press-Dumbell fly-Pull over şeklindeydi.

    4.ay programım Bench press-incline bench press-peck deck butter fly-pullover şeklinde verdi hoca.

    Göğüsler için yeterli midir? Bir de benim istediğim göğüs şekli üstler şişkin ve sert altlar basık şekil değil. Yani normal göğüs istiyorum her tarafı güzel çalışmış eşit vs.

    Ayrıyetten set programım 4*8; Ben bunlar yerine piramit sistemi uygulamalı mıyım?
    Mesela benchte ben 30 kg basıyorum. Piramitte 20-25-30-35 şeklindemi ağırlıkların altına gireceğim? Over training olma durumum var mı? Yeni programda göğüs haftada 1. Bu durumda göğüsteki kas ağrısının 3-4 veya 5 gün sürmesi normal mi oluyor? Teşekkür ederim iyi sporlar!
     
  2. bravehearts
    Offline

    bravehearts Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2011
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    Programın hakkında bir öneri veremem ama piramit sete geçmelisin bende 4.aya geçmek üzereyim piramit setin yararı çok büyük gercekten daha önce niye piramit calısmadığım için yanıyorum .
    30 kg bench giriyosan 25 30 35 40 yapabılıyosan yap yapamıyosan 20 25 30 35 yap zaten zamanla artar kilo
    ayrıca piramitte giderek tekrar sayıları düşer bunu unutma
    şöyle bak;

    KGLAR : 25 30 35 40
    TEKRAR : 12 10 8 yapabiliyosan 8 yapamıyosan 6

    kolay gelsin..
     
  3. cesarino
    Offline

    cesarino Yeni Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    30 kg benchten 4*10 yapıyordum o bile göğsü 3 gün falan mahvediyordu piramit sistemi araştırdım fakat hocaya söyledim de 3*8 dedi araştırınca hacim artışının daha fazla olduğuna inandım.

    20-25-30-35 şeklinde girmem daha faydalı sanırım 12 10 8 6 şeklinde.

    Ayrıca bu göğüs programını ne kadar süre uygulamalıyım?
     
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Hocanız programı göğüsünüzün hangi tarafı eksikse oraya göre vermişltir program ezbere verilmez nere eksikse oraya yoğunlaşılır ve her ay değiştirilir ölçü aldıktan sonra.

    ben premit uyguluyorum kendi adıma evet çok iyi sonuç aldım

    göğüsü haftada 1 kere çalışıyorum ağrısı dediğiniz gibi 5 güne kadar olabiliyor bazen bu normal büyük bir kas dokununda ağrıyor.

    overating olmazsınız beslenmenıze ve dınlenmenıze önem verin çalışmak bu sporun küçük bir bölümü asıl önemlisi beslenme.
     

Sayfayı Paylaş