4.Ayın sonu

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Aab Husein tarafından 2 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Aab Husein
    Offline

    Aab Husein Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2011
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Flexor Hocamızın 4 aylık programını tamamlamış bulunuyorum.
    Hayatım boyunca hep kilo alamamaktan şikayetçiydim ve son 8 yıldır aynı kilodaydım. Geçen 4 ay içerisinde 9 kilo aldım az görülebilir ama ben sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Ama hala ideal kilomdan 10 12 kilo kadar aşagıdayım ve ne kadar zorlasamda bacaklarımı kalınlaştıramadım. Amacım bütün vucudu eş değer çalıştırabilecek bir antreman programı daha hazırlamak. Vucut geliştirme hareketlerinin kas sistemi üzerindeki etkileri ve etki bölgelerini gösteren birkaç kaynak ve birkaç yabancı internet sitesinden epeyce bilgi topladım. Fakat daima profesyonel destek almak en iyisi diğerekten forumdaki suskun seyirci modelimi bozmak istedim :)
    Hocalar ben kendimce bir program çıkardım. Flexor hocaya özelden mesaj attım ama ya müsait olamıyor yada özeli kalabalık olduğundan cevap veremedi. Sizlere genel olarak sormak istiyorum.
    isteklerime ulaşmak için
    Nasıl çalışmalıyım?
    Mesela benim hazırlamaya çalıştığım programda;
    Pazartesi Gögüs 5 hareket
    salı önkol bacak 4 hareket
    çarşamba sırt arka kol 4 hareket

    şimdiden hepinize tekrardan çok teşekkür ediyorum. Bu spor ve vucut disiplini hakkında sizlerden çok şey öğrendim..
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    omuz çalışmıyormusunuz?
     
  3. Aab Husein
    Offline

    Aab Husein Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2011
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam tüm bölgeleri çalışıyorum. Örnek olsun diye öyle yazdım. Hani ne tavsiye edersiniz, onu bilmek açısından?
     
  4. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Haftada kaç gün çalışacaksın. Program ona göre şekillenir biraz.
     
  5. Aab Husein
    Offline

    Aab Husein Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2011
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam istiyorsanız ben çıkardığım programı paylaşam sizlerde ona göre + ve - lerini bana söyleyin?

    1.gün
    -- Gögüs
    Bench ve incline press
    Barbell pullovers, Butterfly, Dips
    -- Ön kol
    Barbell, Hammer ve Reverse curl

    2.gün
    -- Omuz
    Back, Front ve One-arm dumbell press
    Front raise
    -- Arka kol
    Reverse Pushdowns, Extensions, Dips

    3.gün
    -- Bacak
    Squats, Press, Extensions, lying curl
    -- Sırt
    Lat ve Back lat pulldown, Upright rows, Deadlifts

    Antreman sırasında bu hareketlerin sıralaması nasıl olmalı?
    Varsa hangi hareketler değişmeli, hangileri yetersiz?
    Cardio yapmalımıyım?
    [çünkü yok yere kalori harcamak istemiyorum zaten kilom yeterince az :)]
    Hacim kazanmak istediğimden öncelikle bana göre ağır kilolar ve az tekrar ile başlamayı düşünüyorum.
    Mesela ilkgün gögüsten önkola geçerken 15 dakika ara vermeyi düşünüyorum.
    Optimum gold standart aldım ama antreman öncesimi, sonrasımı veya antreman sırasındamı, kaç öğün kullanacağıma karar veremedim çünkü herkes farklı yapıyor ve söylüyor.

    Umarım derdimi anlatabilmişimdir hocalar..
     

Sayfayı Paylaş