3. Ay Program

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve VolkanÇ tarafından 6 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. VolkanÇ
    Offline

    VolkanÇ Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle forumda araştırma yaptım bulamadım fakat belki siz defalarca sorucagım tarz sorulara cevap verdınız bulamadım o yüzden hesap açıp soru sormam gerektiğini düşündüm şimdiden vaktinizi aldığım için özür dilerim
    Ben üniversite de spor salonuna gidiyorum pek ilgili değiller hoca yok yani salonda herkes kendinin hocası bir ikide kaslı kardeşlerimiz hocacı şekilde takılıyolar Ben de forumdan okuduguma gore program yapıyordum bilenlere bir danışmak istedim. Daha fazla verim almak varken niye azıyla yetiniyim ? Şimdi size yaptıklarımı söyleyip tüm bilgilerimi söyliyerek sizden yardımcı olabildiğiniz kadar yardımcı olmanızı istiyorum.
    10 ekim 14 de başladım spora boy 1.83 kilo 69 yaş 21 (BAŞLANGIÇ) ilk 2hafta öyle makinelerle dumbellarla alıştırma antremanı yaptım. Sonra bölgesele geçtim göğüs-arkakol l sırt-önkol l omuzbacak yapıyordum 3x10 luk setlerde değişik ağırlıklarla o bölgenin 3-4 hareketini yapıyordum benchde toplamda 20kilo ağırlıkla başladım(makinede 10-10) . son 15-20gündür gögüs önkol 'a döndüm 3x6 lık setlerle daha yüksek ağırlığa girmeye çalışıyorum . mesela göğüsde benchle başlıyorum ısındıktan sonra makinede yapmıyorum tabi artık bar ağırlığı dahil 40-42.5-45kg şeklinde arttırarak 3 set yapıyorum 6 tekrar . Diğer hareketlerdede ağırlık değişşede aynı set-tekrar sayısı . Bide başta bölgesel ısıtma yapıyorum her harekette . En sonada makine leri bırakıyorum.
    Öncelikle 3 kilo aldım . Kollar gelişti ciddi şekilde gözle farkedilip hayrette ediliyor. Kanatta gelişme var omuzlardada aynı şekilde. Göğüs şekle giriyor fakat pek bi hacim kazandığını söyleyemiyorum maalesef . 3.Ay'a başlıcağım bu dönemde bi program yazabilcek veya tavsiyede buluncak herkese çok teşekkürler. Karın için enerjim kaldığını hissettiğimde çalışıyorum 3idmanın 2sinde yapıyorum genelde bişeyler çok olmasada ama artık daha fazla ağırlık vericem.
     
  2. Delteo
    Offline

    Delteo Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Selamlar,

    İngilizce biliyor musun? Eğer biliyorsan bodybuilding.com'da birkaç tık ile isteklerine uygun bir program çıkarabilirsin. Eğer bilmiyorsan yardımcı olayım.
     
  3. VolkanÇ
    Offline

    VolkanÇ Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah hocam ingilizce biliyorum :)
     

Sayfayı Paylaş