172gr Proteinlik Beslenme Programıma Önerilerininiz? Doğru mu yapıyorum?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Quemarlos tarafından 26 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Quemarlos
    Offline

    Quemarlos Üye

    Katılım:
    20 Mart 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar.. Programım(artık değiştirdim ama) düzenimi ve boy kilo ve resimlerimi http://www.bodyforumtr.com/vbforum/ya-22-boy-1-70-t26142.html bu başlıkta bulabilirsiniz. Yinede boy kilo vereyim: 1.70boy 67-68kg Yağ oranım tam emin değilim ama %13 civarında sanırım. VG'de 5.ay bitti 6.ayımın içindeyim.

    Sabah:
    Uyandığım zaman bir ölçek protein tozu alıyorum ama 400ml yağsız süt ile ordan 30proteinden 12sütten 42gr protein. Yarım saat sonra 3yumurta yiyorum 1i sarılı diğerlerinin beyazı. İçine yarım kaseye yakın yağsız tuzsuz lor peyniri atıyorum, çook az tavada yaptığım için yağ koyuyorum, yanında da yarım dilim falan kepekli ekmek ve portakal suyu.

    Dersim sabahtansa eğer öğlen büyük ihtimalle burger king'den wooper alıyorum mayonezsiz istiyorum (%100dana eti, domates,marul ve 2dilim ekmek kalıyor yani) patateslerimi yemiyorum, yersem de 3-5 tane yiyorum, yanına da ya portakal suyu ya da diyet pepsi alıyorum.

    Evde yiyorsam genelde ızgara tavuk göğsü yiyorum 150-200 gram civarında ya da light ton balığı 150-200gr. Yanında salata, yoğurt, portakal suyu, karbonhidrat alabileceğim mümkün mertebe yağsız birşeyler yiyorum.

    Antreman sonrası gelince tekrar bir ölçek protein tozu 400ml süte, ve 30dk sonra tekrardan tonbalığı veya tavuk 100-150gr kadar ama bu sefer pek karbonhidratlı şeyler yememeye çalışıyorum genelde salata, tavuk, yoğurt, meyve suyu şeklinde yiyorum.

    Antreman sonram genelde geç vakte tekabül ediyor ama eğer 1 öğün daha yiyebilirsem onda da protein almaya çalışıyorum ton balığı falan ama her zaman yapamıyorum bu dediğimi.

    Yatarken de 500ml süt içip yatıyorum.

    Son zamanlarda daha bol ve proteinli yemeye çalışıyorum, 4 öğün yemeye çalışıyorum mümkün mertebe.

    Yağ yaparım diye korkuyorum, bu şekilde yiyerek yağ da veremiyorum sanırım [​IMG]

    Genel olarak nasıl sizce? Ve de,

    Defin yaparken nasıl yemem gerekir karbonhidratları minimum düzeyde tutsam yeter mi, pek kh yediğimi düşünmüyorum ama belki de olması gerekenden fazla yiyorumdur? Protein tozunu sütle değil su ile mi içmeliyim mesela? Yani neresinden kısıcam bu yediklerimin onu tam çözemedim..
     
    Son düzenleme: 26 Mart 2010
  2. darknesssword
    Offline

    darknesssword Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    586
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Aydın
    sabah kalkınca ve idmandan sonra protein tozunu suyla tüket kana daha cabuk karısması acısından.öglenlerı kolayı ıcme.ve papates azda olsa yeme cunku oyle yerlerde yapılan kızartmalar cok cok yaglı ve saglıksız oluyor..
     
  3. SOLID
    Offline

    SOLID Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    362
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Beslenmen çok iyi.darknesssword'a protein tozunu suyla içmen konusunda katılıyorum.Ayrıca yatmadan önceye lor,sabah kahvaltına da yulaf ekleyebilirsin.
     
  4. Quemarlos
    Offline

    Quemarlos Üye

    Katılım:
    20 Mart 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Benim eksiklerimden biri de karbonhidratlara çok önem vermemem sanırım. Sabahları yulaf yemeye çalışıcam antreman sonrası ve öncesi öğünlerimde de kh'ı bol tutmaya çalışıcam.

    Bugün ilk defa protein tozunu üzüm suyuyla içtim, kaslara çok çabuk gitmesini sağlıyormuş.

    Ya ben spora başladığımdan beri hep (6.ayımdayım) 67 kiloydum, şimdi tartıldım 69 olmuşum beslenmeme bu kadar dikkat etmeye başlayalı çok olmadı yine iyi yiyordum ama bu kadar iyi yemiyordum sanırım. Tırsıyorum yağlanıcam diye..

    Beyler bide bu yeme düzenimi nasıl değiştirmeliyim yağ yakabilmek için? Ayda 1-2 kilo yağ verebilmek için?
     

Sayfayı Paylaş