0 karbonhidrat lutfen oneri

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Cup tarafından 7 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Cup
    Offline

    Cup Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Erken kalkis; 1 saat yuruyus , ve bundan sonraki her ogun sinirsiz salata, 2 tavuk gogsu izgara veya haslama 2 cay kasigi zeytin yagi seklinde tavuklu salata yemeyi planliyorum bazen zenginlik yapip kirmizi et de alabilirim sagliksiz gibi ama gerekli gecirmeyecem zaten busekilde sonradan saglikli beslenmeme donmeyinplanliorum sizce ne kadar iyi en verimli yag yakimi nasil alabilirim ?

    Bu arada tabuk gogsu meme yapar diyolar inanmasam bile suphe etmedim degil erkek memesi var bende cunku , yaparmi ?
     
  2. mevsres
    Offline

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    508
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Diyet boyunca 0 Carb yapılmaz çok ama çok sağlıksız. Diyetin bitmesine 1 hafta kala yapılabilir.

    Yani Musabık yarışmaya hazırlanan arkadaşlar yapar bunu ve diyetlerinin bitmesine son 2 hafta kala yaparlar.
     
  3. Cup
    Offline

    Cup Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2012
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Ne kadar Almalıyım peki günde 3 4 dilim ekmek yetermı ? KArb hariç diğerleri nasıl peki
     
  4. mevsres
    Offline

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    508
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Karbonhidratlar toplam beslenmenin en az %25'ini oluştursun Definasyon döneminde.

    Ben hep öyle yaparım. Mesela benim için Bulking döneminde Karbonhidrat %45, Protein %40, Yağ %15.

    Definasyon döneminde ise Protein %65, karbonhidrat %25, yağ ise %10.
     

Sayfayı Paylaş