Şu Programımı Değerlendirir Misiniz?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve kakutasa tarafından 13 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. kakutasa
    Offline

    kakutasa Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba Arkadaşlar.
    Yaşım 25 1.71 cm boy 72 kiloyum.Skinny Fat tarzı bir vücudum var.(göbek olduğunu anlamışsınızdır:() Hareketlere yabancı değilim ağırlık antrenmanları yaparak 76 dan 67 kiloya kadar inmiştim fakat son 3 ayda spora ara vermem ve beslenme stilimi eskiye döndürdüğüm için67 kilodan 72 kiloya çıktım.Tekrardan kilo vermek amacıyla başlayacağım ve bunu sürekli devam ettirme niyetindeyim.Tekrar başlayıp 3-5 ay yapıp bırakma gibi bir durumda olacağımı zannetmiyorum.
    Split yerine Full Body çalışmayı düşünüyorum çünkü Full Body çalışırken esnek çalışma günleri olmuş oluyor ve splite göre antrenman gününü kaçırma şansım daha düşük olasılık.Şu tarz bir program hazırladım.Antrenman sayımı haftada 3 gün veya 4 gün olarak hedefledim.Tekrar sayıları 3 set 10-12 tekrar olarak düşündüm.Squat hareketi için 2 set 20-25 tekrar Plank için ise 30 sn 2 set Scissor Kick 30 sn 2 set
    Siz bu konuda daha tecrübeli olduğunuz için sizinde fikinizi alayım dedim.Öncelikli hedefim yağ yüzdemi düşürmek.Cardio falan önermeyin cidden hiç sevmiyorum.Şahsen dumbbell ile zorlanarak çalışmak daha iyi oluyor.


    Dumbbell Press
    Dumbbell Fly
    Bent Over Dumbbell Row
    Arnold Dumbbell Press
    Dumbbell Lateral Raise
    Bicep Dumbbell Curl
    Hammer Curl
    Standing Dumbbell Triceps Extension
    Bodyweight Squat
    Dumbbell Leg Curl
    Scissor Kick
    Plank
     
  2. JasonStathamTR
    Offline

    JasonStathamTR Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2014
    Mesajlar:
    90
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Sırt için eksik. Lat Pulldown, Cable Row, ya da One Arm Dumbell Row ekle programına.. Dumbell press ile beraber bir incline press hareketi ekliyebilirsin barla ya da dumbeller ile.
     
  3. kakutasa
    Offline

    kakutasa Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım yani Bent Over Dumbbell Row'un ardına One Arm Dumbbell Row ekleyeyim öyleyse.
    Peki birşey daha sorayım Full Body şeklinde mi çalışsam yoksa 2 ye mi bölüp çalışsam daha fazla verim alırım?Çünkü One Arm Dumbbell Row ve Incline Press'i de ekleyince hareketlerin sayısı oldukça artmış oldu.
    1.gün Göğüs+Ön Kol+Bacak
    2.gün DİNLENME
    3.gün Sırt+Omuz+Arka Kol+Karın
    4.gün DİNLENME
    5.gün Göğüs+Ön Kol+Bacak
    6.gün DİNLENME
    7.gün Sırt+Omuz+Arka Kol+Karın
    8.gün DİNLENME
    9.gün Göğüs+Ön Kol+Bacak
    10.gün DİNLENME
    11.gün Sırt+Omuz+Arka Kol+Karın
    12.gün DİNLENME
    13.gün Göğüs+Ön Kol+Bacak
    14.gün DİNLENME
    15.gün Sırt+Omuz+Arka Kol+Karın
     

Sayfayı Paylaş