İyi bir göğüs ve belirgin karın kasları

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve KobeBatu tarafından 10 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. KobeBatu
    Offline

    KobeBatu Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar yaşım 16 boyum 1.79 kilom 71. Evde 2 adet 5'er kglık dumbellarım var.Salona gitmek istiyorum fakat ailem şu an için erken olduğunu söylüyor.Sizlerden ricam bana yardımcı olmanız. İyi göğüs ve belirgin karın kasları istiyorum. Her sabah 4x25 veya 5x25 mekik çekiyorum yatmadan öncede 30-34 şınav fakat faydasını görmüyorum. Cips, hamburger vs. yemiyorum fakat göbek bölgem erimiyo. Okul olduğundan dolayı akşam yemeğimi 20:30da yiyebiliyorum. Düzenli süt içiyorum durumum, sabah kahvaltıalrıdma yumurta yerim yani kalsiyum iyi alıyorum

    Bunları yapmama rağmen hiç bir şekilde vücudum gelişmiyor sizlerden evde hem göğüs hem karın kası geliştirmek için bir program istiyorum lütfen yardımcı olun cevaplarınızı şimdiden bekliyorum.:)
     
  2. kemald
    Offline

    kemald Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Gögüs hareketlerini forumda bulabilirsin . Karın kasları icinde ilk önce kordiyo yap yağ oranını düsür.
     
  3. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    evde gogus kasların için snav ve dipsten başka alternatif yok. tabi elde alet edevat varsa onu bilemem. karın kasların için kemald nin yorumlarına birebir katılıyorum. ayrıcada mekik ve kosu onerebilirim saygilarimla ...
     
  4. KobeBatu
    Offline

    KobeBatu Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    zaten şınav çekiyorum her gece yatmadan öcne çekebildiğim akdar o sayıda 32 falan. sabahlarıda okula gitmeden önce 100 veya 125 çekiyorum ama işte erimiyo ne yazık ki tam göğüs kafesimin altında biraz şekillenme var oda kendimi sıkınca. yinede teşşekkürler:)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:20 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:18 ----------

    göğüs hareketlerini buldum 2 dumbella çalışıştım 15 gün bi faydasını görmeye başlamayınca bıraktım tekrar başlayacağım sağol:)
     
  5. atakan123123
    Offline

    atakan123123 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Şişli/İstanbul
    Walla ya yemeği fazla kaçırıyorsun ya Başka bi sebeb Peki Kaç kilosun boyun kaç Çok mu ekmek ya da karbon hidrat tüketiyorsun
     
  6. oklahoma
    Offline

    oklahoma Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    316
    Ödül Puanları:
    0
    yada dumbellar yetersiz. bir salona yazılmalı ve hocanın verdiği talimatlar ve beslenme programıyla bu işi sürdürmelisin. saygilarimla ...
     
  7. KobeBatu
    Offline

    KobeBatu Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Boy:1.79 Kilo:73 bu gün ölçüldüm yine. Ekmek çok yemiyorum fakat çoğu yemek yaında pirinç pilavı yiyorum 1 haftadır onuda azalttım.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 23:17 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 23:15 ----------

    Salona bende yazılmak istiyorum fakat ailem daha erken boyunun uzamasını engeller diyo. bende bunla ilgili bi kaç birşey duydum ayrıyetten hocanın vereceği programında benim gelişimimi ve uzamamı durdurmasından korkuyorum. ??

    cuma günü göğüs yayıda alıcam faydası oılur dimi ?
     
  8. OkuyomBenYaa
    Offline

    OkuyomBenYaa Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2010
    Mesajlar:
    355
    Beğenileri:
    178
    Ödül Puanları:
    0
    Boy uzamasını 100-150 kg squat falan yapmadıgın surece engellemez aksine yardımcı olur hormonların daha iyi çalışır gh salgısı artar beslenmen düzene girer bu tamamen şehir efsanesi body boyu olumsuz etkilemez sonuçta 100 kg + ağırlıklara girmeyecen zaten kaç kilo ağırlık kaldırıcaksın 20-30 kilo omuz press yaptın diye boy etkilenecekse :D
     
  9. Desperate81
    Offline

    Desperate81 Yeni Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesajlar:
    346
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    flexor hocamızın bi postu vardı cok iyi hatırlıyorum boyle gelisme doneminde bir genc arkadasımıza kesinlikle squat yapmamasını soylemisti
     
  10. KobeBatu
    Offline

    KobeBatu Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bilemiyorum kışın gidebilirmiyim. saat 12de evden çıkıp 9da eve geliyorum. Bu yaz gitmeyi zaten düşünüyorum ama yaza kadar evde uygulanıcak hem yemek hemde hareket programı bulup yaza kadar en azından alt yapı oluşssun istiyorum.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 22:35 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 22:30 ----------

    İşte çok tecrübeli ve sağlam birinden evde bir antreman programı ve bu yaşta bodye başlanırmı diye bilgi almam lazım. Zaten çok baartı birşey yapmak istemiyorum ileride :)
     

Sayfayı Paylaş