İş Hayatı / Beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve • Lounger • tarafından 11 Mart 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. • Lounger •
    Offline

    • Lounger • Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2014
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar merhaba,

    Dün itibariyle iş hayatına adım attım. Işsizliğin tek faydası olan sağlıklı yemek yemek de ters orantılı olarak zorlaştı böylece doğal olarak:)

    Beslenme programım:
    06:15: 1 bardak su, 1 bardak üzüm suyu
    06:30 - 07:00: kahvaltıya başlamadan önce 1 bardak yeşil çay.
    Daha sonra 2si tam 5 yumurta, maydonoz, biraz yağsız beyaz peynir, 2-3 dilim tak buğday ekmegi, 1 bardak süt içerisine 1 bardak yulaf ezmesi ve 6 zeytin.

    09:45 / 10:00 : 1 bardak süt içerisine 1 bardak yulaf ezmesi

    12:30 / 13:00 : 1 porsiyon Tavuk ızgara ve bulabilirsem bulgur yemeye çalışcam.
    Eğer bulamazsam istediğim gibi kepekli makarna ya da lapa bulgur getircem evden.

    15:30 / 16:00 : 1 elma, 6 çığ fındık, 6 çiğ badem, 3 ceviz

    17:30 / 17:45 : 1-1,5 bardaklık yulaf ve yaklaşık 500 küsür gr light yoğurt

    19:00 / 19:15 : Antreman

    20:30 / 20:45: Antreman bitimi. 400-500 ml üzüm suyu ve hemen ardından 30 gr Ultimate Prostar %100 Whey protein tozu.

    21:45 / 22:00 :100-150 gr kadar yağsız beyaz peynir ya da lor peynirini rondoda suyla karıştırıp sıvı haline getirerek içmek

    22:30 - 23:00 gibi : Uyku vakti

    Evet arkadaşlar. Şimdilik program bu. İş yerine iyice alıştıktan sonra beslenmemi daha da olumlu yönde değiştirebilirim. Neler yapmalıyım? Beslenmem sizce nasıl? Amacım kas kütlemi arttırmak ve hacim kazanmak. 1,84 boyunda, 80-81 kilo arası, hafif-orta arası göbekli, Ekim ayından beri body ile uğraşan Şubat basından beri de whey kullanan biriyim. Haftada 5 gün çalışmaktaydım. Bunu sürdürmek de istiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler..
     
  2. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    En iyisi evde yapip getirmek ben öyle yapiyorum. Aksamdan hazirlayip
     
  3. blackshadowhell
    Offline

    blackshadowhell Üye

    Katılım:
    11 Mart 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    BEN 31 YASINDAYIM BELEDİYEDE MEMUUR STATUSUNDE CALİSİYORUM.1 BUCUK AY ONCE FİTNESS YAPMAYA BASLADIM TABE BESLENMEMEDE DİKKAT.OZAMANLAR 93 KİLOYDUM SUANDA 87-88 VİVARINDA BİR KİLOYA SAHİBİM.HAFTADA 3-4 GUN SPOR YAPMAKTAYM.SUNU SOYLEMEK İSTİYORUM SPOR TRANİERİM BANA KİLO VERMEK İSTİYORSAM EGER FİTNESTA YAPIYORSAM PROTEİN AGİRLİKLİ BESLENMEM GEREKTİGİNİ SOLEDİ BİR BASKA SPOR UZMANİ ARKADASIMDA BENİM BODY BUİLDİNG DEĞİLDE FİT VUCUDA SAHİP OLMAM GEREKTİGİNİ PROTİNE COK FAZLA İHTİYACIM OLMADİGİNİ DİLE GETİRDİ KAFAM COK KARISTI YARDCIMI OLURSANZ EGER MİNNETTAR OLURUM SAYGILAR..
     
  4. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    Kilo vermek istiyorsan günlük aldigin kalori yi azaltmalisin. Karbo alimini azaltarak ve protein alimini abartmadan yükseltebilirsiniz
     

Sayfayı Paylaş