ön kol programım ve sorunum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Andr0 tarafından 22 Aralık 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Andr0
    Offline

    Andr0 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2008
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle selamlar. 4. ayım bu sporda yaş 23 boy : 1.85 kilo :72 kol :36

    2 ay önceki programımdaki ön kol hareketleri şunlardı :

    Dam. Alt curl 4*16 ( burdaki 16 bi sağ bi sol gidicek şekilde)
    Dam. Scoth curl 12 - 10 - 8 - 6
    Consantre curl 3 *8

    şimdi ise 1 aydır uyguladığım ve 2. ayına devam ettiğim programdaki ön kol hareketleri şunlar :

    Barbel curl 12 - 10 - 8- 6
    Scoth curl 4 * 8
    45 derece dam. curl 2* 8

    Sorunum:

    ilk yazdığım programda gerçekten performans almıştım kasıldığını yandığını çok iyi hissediyordum ve bana 2 cm kazandırdı. Fakat 2. yazdığım yani şuanda yaptığım programda kendimi kilolarda daha çok zorlamama rağmen o kasılmayı yada yanmayı ilk programdaki kadar hissedemiyorum 1 ay bu programı yaptım ve sonuç kolum 0.5 cm küçüldü.

    Bu normalmi ? Normal değilse nası bir yol izlemeliyim şimdiden teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 22 Aralık 2008
  2. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.181
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    bunun birden cok nedeni olabilir..beslenme düzeninizde yetersizlikler olabilir, genel olarak antrenman programınızda kusurlar olabilir..antrenmanınızda genel olarak overtraining oldugunuz zamanlar olabilir, bu unsurlar gelişiminizi yavaşlatır...

    bir başka neden de; eski programınızda hareketlerin hepsi "dumbell" ile yapılan hareketlerden oluşmakta, bu, bicepsleri biraz tek yönlü alıştırmaya sebep vermiş olabilir..yeni düzenini oturtmaya başlayan bir vg ci için " barbell, cable, machine, dumbell" gibi hareketleri ekleyip, farklı kombinasyonlar yapmak gelişimi cok hızlandırabilir...yapacagınız antrenmanı çeşitlendirmelisiniz..nasıl, yemekte çeşitlilik istiyorsanız, antrenmanda da farklı aparatlarla yapılan hareketlere yer vermelisiniz..

    biceps resmini görmedim ama, programında ufak bir düzenleme yapabilirim diye düşündüm..

    incline dumbell biceps curl
    barbell preacher curl
    seated dumbell hammer curl

    hareketleri 3-4 set, 8-12 tekrar yapabilirsiniz..
     
    Son düzenleme: 22 Aralık 2008
    Morphling ve Andr0 bunu beğendi.
  3. Andr0
    Offline

    Andr0 Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2008
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    D.Wolf ilgilenip bilgi verdiğin için teşekkürler dediklerini dikkate alıcam. Fakat belirtmeyi unuttuğum bişey var ilk yazdığım program 2 ye bölünmüş şekildeydi bir gün biri bir gün diğeri ama şimdi ise 3 e bölünmüş bir şekilde yani ilk programda 1 hafta içinde daha çok ön kol çalışıyodum şimdi ise biraz daha azaldı doğal olarak 3 e bölününce bunun bir etkisi olmuş olabilirmi ?
     

Sayfayı Paylaş