Öneri ve Eleştirileriniz Lütfen.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve cocozero tarafından 14 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. cocozero
    Offline

    cocozero Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar.2 sene önce 1ay spor salonuna gitmiştim daha sonra devam edemedim.Aktif futbolcuyum ve bu ay tekrar spor salonuna gidiyorum...

    Kendime şöyle bir beslenme düzeni hazırladım.

    Kahvaltı- Omlet=2tam yumurta+3yumurta beyazı+yulaf+lor peyniri

    Öğlen-100gr tavuk+bulgur pilavı+1dilim tahıllı ekmek

    Ara Öğün-1 adet muz+500gr süt

    Akşam-350gr tavuk+bulgur pilavı+salata+2dilim tahıllı ekmek+1bardak meyvasuyu


    Öğrenciyim ve maddi imkanlarım içerisinde bir beslenme düzeni hazırlama çabasındayım.yardımlarınızı bekliyorum...

    Yaş-21
    Boy-1,72
    Kilo-73

    Bunlarda şuanki resimlerim.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Ondersim
    Offline

    Ondersim Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2011
    Mesajlar:
    122
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Önceden bende futbol oynadığım için sana yardımım dokunabilir sanırım şimdi hem futbol antremanı yapıp hemde vücut geliştirme yapmak sadece vucüt geliştirme yapmaktan daha zor bir durum. Ben haftanın 2veya 3 günü gidiyordum salona ve futbol oynadığım için bacak ağırlıklı çalışıyordum ve gerçekten çok yorucu oluyor. Bu beslenme sadece vücut geliştirme yapsan sana yeterdi bence fakat sen ektradan futbol oynadığın için 1-2 ara öğün daha yemelisin bence ne bileyim gün içerisinde 1 avuç dolusu kuruyemiş gece yatmadan lor peyniri veya yoğurt. Beslenme programına baktıgım zaman az karbonhidrat içeren bir program düzenlemişsin fakat daha demin dedigim gibi futbol antremanında vücudunun kullanması için kaliteli yağ ve karbonhidrat kaynaklarından da faydalanman gerektiğini düşünüyorum. Yulaf makarna pilavı biraz daha fazla alabilirsin bunun dışında akşam yemeğine 1 kaşık zeytinyağı ekleyebilirsin katı yağlardan uzak dur zeytinyağı kullanmayı tercih et.
     
    cocozero bunu beğendi.
  3. Efrahim
    Offline

    Efrahim Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2012
    Mesajlar:
    423
    Beğenileri:
    220
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Avukat (Askerlik yapıyorum)
    Yer:
    Şırnak
    cocozero bunu beğendi.
  4. cocozero
    Offline

    cocozero Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorumun için teşekkürler...dediğin gibi karbonhidrat alımına biraz daha önem versem iyi olucak çünkü antremanlardan sonra yorgunluk hissi oluyor..
     

Sayfayı Paylaş