Çeviklilik ve sağlam bir vucut için ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve by_burak tarafından 15 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. by_burak
    Offline

    by_burak Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar,daha oncedenden biraz body building geçmişim var.
    boyum 1.65 kilom 50 - boy ve kilomdo bir sıkıntı yok biraz daha kilo alsam iyi olur aslında.amacım saglam ve çevik bir vucut - hacim istemiyorum.kaslarımı geliştirmek ve karın kaslarımı dahada guzel gorunuslu bir sekle sokmak istiyorum.
    body buildinge gidicek kadar vaktim yok.evde calısabilirim sadece tavsiyelerini bekliyorum.Dedigim gibi amacım çevik ve saglam bir vucut.bench_O
     
  2. jan1
    Offline

    jan1 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    428
    Beğenileri:
    383
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    Ankara
    az agırlık çok tekrar kasların sıkılaşır
     
  3. by_burak
    Offline

    by_burak Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Dambıll var ama onları kullanmıyorum kucukken almıstım yeterli olmuyor.sınav ve mekik çekiyorum sıkılasması için az tekrar çok setmi çok set az tekrarmı ?
     
  4. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    vücudun sıkılaşmasında şınav mekik ve barfiks özellikle barfiks ve şınav çok önemlidir , dumbell pek etkili olmaz kondisyon istiyorsun çeviklik istiyorsun barfiks ve şınav çek iyice arttırınca ağırlıklı yap
     

Sayfayı Paylaş