Çalışma ve beslenme programı.

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Schwarzenegger* tarafından 11 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Schwarzenegger*
    Offline

    Schwarzenegger* Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Merhaba arkadaşlar/abiler. Yaşım 13, kilom 83. Boyum 175 civarında. Bu sporda yeni sayılmam, 10-11 yaşımdan beri küçük dambıl ile kol çalıştığım vardı. Birkaç sorum var uzman abilere.

    1-) Göğüs,kol çalışıyorum. Bu çalıştığım bölgelerde yağ yakımı olur mu çalışırken?
    2-) 8 kg'lık dambıl ve 20kg'lık halter var. Nasıl bir çalışma programı önerirsiniz?
    3-) Sağlıklı bir beslenme programı yapabilir misiniz? (Et tarzı şeyler alamam. Yumurta,limonlu çay tarzı şeyler olabilir)
     
  2. AlmostDone
    Offline

    AlmostDone Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2012
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    Merhaba,

    1. soruna karşılık bölgesel yağ yakımı malesef olmuyor vücuttaki yağ oran olarak azalıyor.

    2. http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-dumbell-ile-al-ma-t13409.html Birazda forumu araştırırsan daha iyi olur :) Bu seferlik böyle olsun.

    3.Bunun için forumda çeşitli konular var ama en iyisi bir dietisyene görünüp kendine beslenme programı çıkarttırmaktır. Kilogramın ve boyun orantısız burdan söylenebilecek bir beslenme programı yapmak doğru olmaz. En sağlıklısı başta dediğim gibi bir dietisyene görünmen.

    Ayrıca ufak bi tavsiye sadece kol ve göğüs çalışma bir gelişim sağlayamazsın Vücut bir bütün olarak gelişir yani tüm kasları çalıştırman gerekiyor(Özellikle bacak)
     
  3. Schwarzenegger*
    Offline

    Schwarzenegger* Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Teşekkürler.

    Her gün akşam maç falan yapıyoruz, çok koşuyoruz. Terlemekten 2-3 tane tişört değiştiriyorum. Öneri için teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş